عصر بازار

بهمنی مطرح کرد:

ارتقاء سطح ارائه خدمات بانکداری با حضور بانک های خارجی

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن حضور شعب بانک های خارجی در کشور گفت: حضور بانک های خارجی می تواند به ایجاد رقابت در صنعت بانکداری و ارتقاء ارائه خدمات در این صنعت منتهی شود.

ارتقاء سطح ارائه خدمات بانکداری با حضور بانک های خارجی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، محمود بهمنی در خصوص حضور شعب بانک های خارجی در کشور گفت: حضور بانک های خارجی اقدام مثبتی است.

    نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس دهم شورای اسلامی، افزود: بطور طبیعی حضور بانک های خارجی مشروط به رعایت قوانین بانکداری در جمهوری اسلامی ایران است.

    بانک های خارجی ملزم به رعایت قوانین پولی و بانکی ایران شوند

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید در انعقاد تفاهنامه های همکاری با بانک های خارجی تدابیری اتخاذ شود تا کشور متضرر نشود و در این راستا باید بانک های خارجی ملزم به رعایت قوانین پولی و بانکی ایران شوند.

    بهمنی گفت: حضور بانک های خارجی می تواند به ایجاد رقابت در صنعت بانکداری و ارتقاء ارائه خدمات در این صنعت منتهی شود و قیمت تمام شده پول را کاهش می دهد.

    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مزایای حضور شعب بانک های خارجی این است که زمینه جذب سرمایه گذار خارجی را تسهیل می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی