عصر بازار

همکاری بانک شهر با بانک‌های معتبر خارجی

عصر اعتبار- معاون ارزی و بین‌الملل بانک شهر از افزایش تعامل این بانک با بانک‌های معتبر خارجی خبر داد.

همکاری بانک شهر با بانک‌های معتبر خارجی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدمهدی احمدی، عضو هیات‌مدیره و معاون ارزی و بین‌الملل این بانک در همایش فصلی مدیران ارشد بانک که در استان اردبیل برگزار شد، با ابراز خشنودی از اقدامات مربوط به حوزه ارزی و تحقق اهداف بانک در بخش‌های بین‌الملل و ارزی، گفت: دریافت مجوزهای ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و افزوده شدن مدیران و کارشناسان خبره در این حوزه به ساختار بانک به منزله تداوم این توفیقات و انعقاد قرارداد کارگزاری با 10بانک معتبر بین‌المللی و عضویت در شبکه کارت‌های اعتباری بین‌المللی به منزله ایجاد مزیت رقابتی است.

    احمدی در ادامه با اشاره به لزوم خلق خدمت و محصولات متناسب با فضای بین‌الملل و ارز، افزود: این مهم، برای جذب منابع ارزان‌قیمت ارزی موثر بوده و موجب کاهش هزینه تمام شده پول در بانک خواهد شد.

    وی با بیان این‌ که به زودی، مشروح نتایج رایزنی‌ با کارگزاران بانک‌های خارجی منتشر خواهد شد، تصریح کرد: فهرستی از بانک‌های کشورهای ایتالیا، آلمان، بلژیک، سوئیس، اسپانیا، روسیه و ترکیه به عنوان همکاران بانک شهر معرفی خواهد شد تا امکان گشایش اعتبارات اسنادی برای مشتریان فراهم شود. معاون ارزی و بین‌الملل بانک شهر در ادامه با اشاره به لزوم گسترش سبد خدمات بانک در حوزه بین‌الملل بر فعال‌سازی بخش‌های بازاریابی در سراسر شعب کشور و ارائه و اجرای متناسب آن تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی