عصر بازار

بانک شهر صدرنشین اخبار بانک‌های کشور

عصر اعتبار- بانک شهر با بیشترین آمار اخبار تولیدی، رتبه نخست را در میان مجموعه بانک‌های کشور در سال‌۹۴ به خود اختصاص داد.

بانک شهر صدرنشین اخبار بانک‌های کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر فرشاد فخیمی، مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد:  در ارزیابی اخبار بانک‌های کشور به لحاظ اهداف و کارکردهای مختلف آنها، بانک شهر با انتشار 297خبر تولیدی، در مقام نخست اخبار بانکی کشور قرار گرفت.

    وی افزود: مرکز فابا(مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) با بررسی عملکرد تولید و انتشار اخبار مندرج در سایت بانک‌ها به عنوان مرجع اصلی اخبار هر بانک و دسته‌بندی آن در 10گروه "محصولات و خدمات جدید"،" نشست، رویدادها و بازدیدها"، "شرکت‌های تابعه"، "اخبار مناسبتی"، "بانکداری الکترونیک"، "دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکردها"، "امور مشتریان"، "اخبار منابع منابع انسانی"، "اخبار رسالت اجتماعی" و "مسائل داخلی و فعالیت‌های متفرقه"، روابط‌عمومی بانک شهر را با بیشترین اخبار تولیدی به عنوان بانکی که با بیشترین اطلاع‌رسانی‌، رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار داده است، معرفی کرد.
    فخیمی خاطر نشان کرد: در این گزارش، تحلیل محتوا، رعایت استانداردهای خبری، اثر‌بخشی خبرها، شفافیت و صداقت در تنظیم و پوشش اخبار از شاخص‌های این ارزیابی است و بانک‌ شهر با 297عنوان، بیشترین تعداد اخبار تولیدی را در سال 94 به خود اختصاص داده‌ است.
    وی افزود: در تفکیک صورت گرفته، بانک شهر در حوزه تولید اخبار دستاوردها که بیانگر حضور فعال بانک‌ها در مراجع رتبه‌بندی، همایش‌ها و ارتباط‌های نهادی به ویژه تقدیر و تشکرهای صورت گرفته از سوی افراد و موسسات نزدیک و وابسته است، در رتبه نخست قرار دارد.
    به گفته مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، با توجه به تمرکز ویژه این بانک، بر خدمات و محصولات الکترونیک در قالب طرح پیشخوان‌های شهرنت، آمار اصلی اخبار بانک شهر در بخش اخبار بانکداری الکترونیک است.
    وی در ادامه خاطر نشان کرد: از سویی، در بخش اخبار با موضوع "مسائل داخلی و متفرقه" که بیشترین فراوانی را در تولید اخبار بانک‌ها دارد و به بررسی زیرساخت‌ها، ساختار، سامانه‌ها و مدل‌های مدیریتی می‌پردازد نیز بانک شهر در صدر قرار دارد که میزان اخبار تولیدی آن قابل دفاع است.
    بر اساس این گزارش، از الزامات و ضرورت‌های تولید اخبار، برخورداری از ساختار و نیروی انسانی مناسب در این بخش است و تجربه بانک شهر در میزان تولید اخبار، نشان از توجه ویژه روابط‌عمومی این بانک به تولید و انتشار اخبار به عنوان یکی از وظایف محوری خود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو