عصر بازار

هزار میلیارد تومان تسهیلات روستایی با سود ۵ درصد

عصر اعتبار- یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود پنج درصد و بخشودگی ۱۵ درصدی سود بانکی در اختیار همه فعالان اقتصادی که حوزه فعالیت و سرمایه‌گذاری خود را روستا انتخاب کنند، پرداخت خواهد شد.

هزار میلیارد تومان تسهیلات روستایی با سود ۵ درصد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور امروز با اعلام این خبر گفت: یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات قابل جذب از محل صندوق توسعه ملی با 15 درصد بخشودگی سود بانکی در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

    نعمت‌الله رضایی افزود: یکی از مهم‌ترین ابزارهای افزایش سرمایه‌گذاری در روستاها و تبدیل روستا به کانون اشتغال، تأمین تسهیلات ارزان‌قیمت برای کارآفرینان روستایی است.

    وی خاطرنشان کرد: به همین منظور یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود پنج درصد به همه فعالان اقتصادی که در حوزه روستا فعالیت کنند، تسهیلات پرداخت می‌شود که این رقم قابل تجدید است.

    رضایی ادامه داد: صاحبان صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی و فعالیت‌های صنعتی ازجمله پوشاک، از مصادیق فعالیت در حوزه روستایی است.

    وی تصریح کرد: به‌منظور کاهش نرخ سود بانکی فعالیت اقتصادی در روستا، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد ادبی و استانداری‌ها 15 درصد سود بانکی تأمین می‌شود و فعالان اقتصادی می‌توانند تسهیلات خود را با سود پنج درصدی دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی