عصر بازار

پرداخت ۴۵ میلیارد ریال از مطالبه کلزاکاران استان ایلام

عصر اعتبار- مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: ۴۵ میلیارد ریال از مطالبه های کلزاکاران این استان بابت خرید تضمینی این محصول در سال جاری پرداخت شده است.

پرداخت ۴۵ میلیارد ریال از مطالبه کلزاکاران استان ایلام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، کامران سلیمان پور اظهار کرد: همه مطالبه های کلزاکاران استان پرداخت شده و این کشاورزان هیچگونه طلبی از این شرکت بابت فروش تضمینی محصول خود ندارند.
    وی یادآور شد: با اتمام فرآیند برداشت و خرید تضمینی در مجموع امسال 2 هزار تن محصول دانه روغنی کلزا از کشاورزان کلزا کار استان ایلام خریداری شد.
    سلیمان پور افزود: با وجود بارش خسارت زای تگرگ در اوایل سال جاری و بروز خسارت در اراضی زیر کشت این محصول اما در نهایت میزان برداشت کلزای در استان ایلام در سال زراعی جاری قابل قبول و چشمگیر بود.
    وی تاکید کرد: دانه های روغنی کلزای خریداری شده از کشاورزان این استان به کارخانه های تولید روغن ماهیدشت کرمانشاه و نهاوند در استان همدان ارسال شده است.
    عملیات برداشت و خرید دانه روغنی کلزا از اواسط فرودین سال جاری تا اواخر خرداد ماه انجام گرفت.
    در سال زراعی جاری پنج هزار و 126 هکتار از اراضی کشاروزی استان ایلام شامل 2 هزار و 166 هکتار اراضی آبی و 2 هزار و 960 هکتار اراضی دیم به کشت کلزا اختصاص یافته بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی