عصر بازار

تجمیع بیمه‌ها اولویت اصلی حوزه سلامت

عصر اعتبار- نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: در شرایط کنونی تجمیع بیمه ها و کاهش مشکلات حوزه در مناطق محروم مهمترین اولویت های دولت یازدهم است.

تجمیع بیمه‌ها اولویت اصلی حوزه سلامت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد نعیم امینی فرد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت سلامت در کشور گفت: به طور حتم مسئله سلامت کشور در ابتدای دولت یازدهم در وضعیت بحرانی قرار داشت و باعث آسیب های بسیاری در این حوزه شده بود اما خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مشکلات کاهش چشمگیری پیدا کرد.

    نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نکات مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت حفظ کرامت مردم در ایران بود زیرا در گذشته به علت مشکلات حوزه سلامت این مسئله بسیار کمرنگ شده بود البته در سه دهه اخیر پیشرفت های خوبی در حوزه بهداشت صورت گرفت ولی برای یک دهه این حوزه بلاتکلیف بود و استراتژی مشخصی در کشور وجود نداشت اما خوشبختانه در دولت یازدهم وزیر بهداشت ریسک کرده و با اجرای طرح تحول نظام سلامت توفیقاتی را به دست آوردند.

    امینی فرد بر لزوم توجه بیشتر به حوزه سلامت تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی تجمیع بیمه ها اولویت اصلی حوزه سلامت است که قطعا باید در برنامه پنج ساله ششم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

    همچنین توجه به مناطق محروم باید در دستور کار قرار گیرد. البته پیشرفت های خوبی صورت گرفته اما نگاه ها باید به این مسئله بیش از پیش معطوف شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی