عصر بازار

صندوق کارآفرینی امید وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج می‌دهد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تخصیص ۱۰ هزار سهمیه وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج به این صندوق، توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

صندوق کارآفرینی امید وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج می‌دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اصغر نوراله‌زاده گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1395 و در مرحله نخست تعداد 10 هزار سهمیه وام ازدواج 10 میلیون تومانی به صندوق کارآفرینی امید اختصاص داد که در خردادماه سال جاری و همزمان با اعلام این بانک، ثبت نام از متقاضیان در صندوق آغاز شد و طی 4 روز کاری، کلیه سهمیه مرحله اول صندوق به اتمام رسید که این خود نشانگر اعتماد مردم به صندوق و سابقه درخشان این صندوق در پرداخت تسهیلات ازدواج می باشد.

    به گفته وی اولین وام ازدواج 10 میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید در تاریخ بیستم خرداد 1395 در استان گلستان پرداخت شده است.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خصوص پرداخت تسهیلات صندوق در سال 1394 اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های صندوق کارآفرینی امید و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از سال 1394 نام صندوق کارآفرینی امید به عنوان موسسه مجاز جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، در سامانه بانک مرکزی درج شد.

    نوراله زاده ادامه داد: سال گذشته و بر اساس اعلام سهمیه بانک مرکزی، ثبت نام و اعطای تسهیلات ازدواج 70 هزار متقاضی به صندوق تکلیف شد که در این میان صندوق کارآفرینی امید با توجه به زیرساخت‌های موجود، ‌ثبت نام از متقاضیان را در سراسر کشور آغاز کرد.

    وی افزود: پس از پایان سهمیه ثبت نام صندوق در مرداد ماه سال 1394 دریافت مدارک ضمانتی و پرداخت تسهیلات ازدواج به سرعت آغاز شد که در این مرحله متقاضیان، حداکثر 3 هفته پس از تکمیل مدارک خود موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه صندوق تا پایان سال 1394 موفق به پرداخت بیش از 66 هزار فقره تسهیلات ازدواج شده است، افزود: استان خوزستان با 4050 نفر متقاضی بیشترین و استان سمنان با 870 نفر متقاضی کمترین ثبت نام شده را به خود اختصاص دادند.

    وی عدم دریافت تسهیلات ازدواج برخی ثبت نام کنندگان را انصراف یا عدم تکمیل مدارک ضمانتی ذکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو