عصر بازار

افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در بانک ملت

عصر اعتبار- بانک ملت سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به دانشجویان برای اعزام به سفر معنوی عتبات عالیات را ۵۰ درصد افزایش داد.

افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در بانک ملت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترغیب هرچه بیشتر دانشجویان برای اعزام به سفر معنوی عتبات عالیات ، سقف تسهیلات اعطایی بانک ملت به دانشجویان برای سفر هوایی به عراق، از 10 میلیون ریال به 15 میلیون ریال افزایش یافت.
    بر اساس این گزارش، این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد و در قبال اخذ یک ضامن به دانشجویان تعلق می گیرد.
    بر این اساس، دانشجویان علاقمند به اعزام به این سفر مقدس، می توانند با در دست داشتن معرفی نامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، به  هریک از شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت وام 15 میلیون ریالی اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.
    این گزارش حاکی است، در پی توقف اعزام مردم کشورمان به سفر معنوی حج، سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تفاهمنامه ای با بانک ملت، افزایش اعزام ها به عتبات عالیات در کشور عراق را در دستور کار قرار دادند و در نخستین اقدام، این بانک اعزام 25 هزار نفر از دانشجویان را به این سفر معنوی با اعطای تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی، متعهد شد که با تصمیم اخیر هیات مدیره، سقف این تسهیلات با 50 درصد افزایش به 15 میلیون ریال افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی