عصر بازار

امیر سامانی:

تمامی هزینه های درمان سربازان را ارتش پرداخت می کند

عصر اعتبار- فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: ارتش جمهوری اسلامی تمامی هزینه های حادثه دیدگان سرباز را پرداخت می کند.

تمامی هزینه های درمان سربازان را ارتش پرداخت می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، امیر علی سامانی ظهر جمعه در حاشیه عیادت از سربازان حادثه دیده در بیمارستان شهید رجایی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که برای این سربازان اتفاق افتاده تاکنون بی سابقه بوده است زیرا طی 10 سال گذشته به طور میانگین بیش از 2 هزار اتوبوس وظیفه جابجایی سربازان منطقه را بر عهده داشتند که تاکنون چنین اتفاقی روی نداده بود.

    وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده ارتش جمهوری اسلامی و بیمه تمامی هزینه های درمان و فوت شدگان را پرداخت می کند و در این راستا هیچگونه نگرانی مطرح نیست.

    وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص این اتفاق و تعداد فوتی های این حادثه گفت: در اتوبوسی 46 سرباز، یک نفر کمک راننده، یک نفر شاگرد و 4 نفر افراد غیر مجاز بودند که در این میان 13 نفر از فوت شدگان مربوط به شهر شیراز است.

    وی ادامه داد: اینکه مطرح می شود اتوبوس تاخیر داشته و یا حمل و نقل سربازان در زمان مقرر انجام نشده است، درست نیست. زیرا اتوبوس حامل سربازان ساعت 5:30 از پادگان خارج شده اما دو ساعت در ترمینال توقف داشته است که احتمالا دلیل این کار طی کردن مراحل قانونی خودش است.

    فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهکیلویه و بویراحمد یادآور شد: اتفاقی بسیار ناگوار و ناخوشایند روی داده اما خوشبختانه مراحل کمک و امداد به موقع انجام شده است که اگر غیر از این بود شاهد تلفات بیشتری بودیم.

    امیر سامانی ادامه داد: در حال حاضر 23 نفر در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند که 10 نفر از آنها در آی سی یو، 13 نفر بخش داخلی بستری شده اند. 5 نفر از آنها نیز ضربه مغزی هستند که یک نفر از آنها در حال عمل جراحی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی