عصر بازار

شیوه نوین برای پرداخت‌های اینترنتی

عصر اعتبار- انواع پرداخت از طریق اینترنت با سرعت قابل توجهی در حال افزایش است. هر یک از ما حالا تجربه پرداخت از طریق اینترنت را داریم. استفاده از خدمات الکترونیکی بانک‌ها، ‌خرید آنلاین و... از جمله روش‌هایی است که باعث رواج پرداخت اینترنتی شده است.

شیوه نوین برای پرداخت‌های اینترنتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایران، همچنین در بسیاری از مواقع براحتی توانسته‌ایم از بستر اینترنت پول پرداخت یا دریافت کنیم. اما این راه، سختی‌هایی هم دارد و آن اینکه برای پرداخت یا دریافت پول باید حساب بانکی یا شماره کارت خود را مدام در اختیار دیگران بگذارید. اما راه آسان‌تری هم برای پرداخت‌های اینترنتی وجود دارد. برای مثال به تازگی یک سرویس اینترنتی ایرانی فعالیتی در این زمینه را آغاز کرده است.

    در این سرویس به جای اینکه مدام شماره کارت‌های بانکی خود را در اختیار دیگران بگذارید یک آدرس اینترنتی ویژه و ثابت را به آنها معرفی می‌کنید تا آنها براحتی پول مورد نیاز را به شما پرداخت کنند. این سرویس که «پی‌پینگ» نام دارد، ‌برایتان یک صفحه شخصی دریافت پول می‌سازد. اما چگونه می‌توانید در این سرویس یک حساب شخصی داشته باشید.
    بعد از مراجعه به آدرس اینترنتی این سرویس فرم ثبت‌نام را پر کرده  و به عضویت سایت در آیید. بعد از به عضویت در آمدن در سایت صفحه شخصی پرداخت خود را انتخاب کنید. با این کار شما یک صفحه پرداخت دارید که تنها متعلق به شماست. به این صفحه می‌توانید شماره کارت‌ بانکی‌تان را وصل کنید و بعد از تأیید مراحل امینتی و هویتی، کار پرداخت‌ و دریافت پول خود را به شیوه‌ای کاملاً نوین انجام دهید.

    با این سرویس چه بخواهید پول از دوستتان بگیرید، یا یک مشتری برای شما پول واریز کند، کافی است به جای ارائه شماره کارت بانکی، صفحه پی پینگ تان را به آنها معرفی کنید.همچنین استفاده ازامکانات این سرویس از طریق اپلیکیشن مخصوص پی‌پینگ نیز فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس و همچنین دریافت اپ به آدرس اینترنتی این سرویس یعنی  www.payping.ir مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو