عصر بازار

سند راهبردی بانک کشاورزی توسط نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی تایید شد

عصر اعتبار- نشست پایش و بررسی عملکرد سند راهبردی بانک کشاورزی روز دوشنبه ۱۴ تیرماه با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، شماری از معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

سند راهبردی بانک کشاورزی توسط نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی تایید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه دکتر شهیدزاده طی سخنانی خط قرمز برنامه ریزی ها و هدف گذاری های بانک کشاورزی را سیاست های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی دانست و گفت: سیاست های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی به مثابه محور حرکت بانک است و تمام برنامه های بانک باید در این قالب باشد.

    وی افزود: ما در بانک کشاورزی همواره تلاش می کنیم تا در تمام موارد از این خطوط عدول نشود.

    شهیدزاده در ادامه ضمن اظهار خرسندی از تطابق سیاست های راهبردی ابلاغ شده توسط  وزارت امور اقتصادی و دارایی با اصول اقتصاد مقاومتی و چارچوب دستورات مقام معظم رهبری، شرط بهبود و تعالی سازمان را پایش انطباق عملکرد سازمان با سیاست های راهبردی آن دانست .

    وی همچنین بر لزوم تشکیل جلسات مشترک با حضور نمایندگان وزارت اموراقتصادی و دارایی، بانک مرکزی ، وزارت جهاد کشاورزی و  بانک کشاورزی به منظور هماهنگی و انطباق سیاست ها و برنامه های راهبردی تاکید کرد و آن را در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی اقتصاد کشاورزی بسیار موثر دانست.

    بر اساس این گزارش، حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در این نشست از طراحی سامانه های جامع الکترونیکی بر بستر corebanking به منظور پایش عملکرد واحدهای بانک خبر داد و گفت: به منظور تطبیق با سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی و اصول اقتصاد مقاومتی، برخی از اهداف و برنامه های بانک کشاورزی مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته اند.

    این گزارش می افزاید ، مرادپور معاون دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادیو دارایی در سخنان خود ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و همکاری بانک کشاورزی اعلام کرد : بانک کشاورزی اولین بانکی بود که سند راهبردی خود را به روزرسانی و به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال کرد.

    وی افزود: تنها بانکی که به صورت خودجوش نسبت به پیشنهاد اهداف در سند راهبردی اقدام کرد بانک کشاورزی بود و ما از این اهداف برای هدف گذاری در سایر بانک ها نیز استفاده کردیم.

    در این نشست همچنین دکتر مجتبی لشکربلوکی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در حوزه مدیریت راهبردی ، ضمن اظهار خرسندی از همکاری بانک کشاورزی و اهتمام این بانک در زمینه پایش انطباق سند راهبردی، درباره پاره ای نکات مندرج در سند راهبردی بانک کشاورزی نکاتی را مطرح و بر لزوم توجه ویژه به تحقق اهداف برنامه راهبردی تاکید کرد.

    شایان ذکر است در این جلسه بانک کشاورزی طی گزارشی  به بیان پاره ای از اولویت ها ی این بانک از منظر برنامه ریزی راهبردی و تشریح راهکارها و اقدامات انجام شده پرداخت و میزان تحقق سند راهبردی در سه ماهه چهارم سال 1394 را معادل 54.9 درصد اعلام کرد.

    همچنین در این گزارش ، تصویب تشکیل کمیته عالی برنامه ریزی راهبردی با حضور دکتر شهیدزاده و اعضای هیات مدیره، صدور احکام انتصاب و صدور مجوز استفاده از مشاور خبره دانشگاهی اعلام شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو