عصر بازار

دولت و مجلس توجه بیشتری به تامین اجتماعی داشته باشند

عصر اعتبار- رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار می رود دولت و مجلس به سازمانی که بیش از ٤۰ میلیون عضو دارد، توجه بیشتر کنند.

دولت و مجلس توجه بیشتری به تامین اجتماعی داشته باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی اصغر بیات با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دستاوردهای خوبی برای این سازمان داشت، اظهار داشت: انتخاب وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی که به مسائل کارگری آشناست و همچنین انتصاب مدیرعاملی برای سازمان تامین اجتماعی که از بدنه این سازمان بود و همچنین فرد امین و درستکاری است، از توفیقات جامعه کارگری و بازنشستگی در این سالهاست.

    بیات تصریح کرد:  آرامش و ثباتی خوبی در سازمان تامین اجتماعی حاکم است و مدیران و کارکنان این سازمان برای بهبود خدمات تلاش می کنند. در حال حاضر در این سازمان خبری از بحث های تبلیغاتی نیست و صرفاً به ارائه خدمات به ذینفعان توجه می شود.

    رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی، افزایش ١٤ درصد حقوق بازنشستگان، ارتقای هتلینگ بیمارستان های ملکی و توسعه خدمات درمانی، مشارکت سازمان در بیمه تکمیلی و بیمه عمر را از اقدامات موثر سازمان تامین اجتماعی در حوزه بازنشستگی برشمرد.

    وی طرح کرامت رضوی و اعزام بیش از ٢٥ هزار مستمری بگیر و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی به مشهد مقدس را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام کرد و افزود: این طرح امسال نیز تداوم دارد.

    بیات ادامه داد: برگزاری روز بازنشسته، ورزش همگانی، المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی در بخش بازنشستگان است.

    رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار می رود دولت و مجلس به این سازمان توجه بیشتر کنند زیرا این سازمان بیش از ٤۰میلیون عضو دارد.

    وی با تبریک هفته تامین اجتماعی به تمامی ذینفعان و کارکنان و مدیران این سازمان بر ادامه مسیر خدمت رسانی مطلوب این سازمان تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی