عصر بازار

همزمان با هفته تأمین اجتماعی؛

افتتاح واحد خدمات ویژه در شعبه یک تأمین اجتماعی تهران

عصر اعتبار- خدمات بیمه‌ای به صورت متمرکز به گروه‌هایی از مراجعین نظیر کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین دانشگاهیان و اصحاب رسانه ارائه می‌شود.

افتتاح واحد خدمات ویژه در شعبه یک تأمین اجتماعی تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صنعت بیمه، سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، در مراسم افتتاح این واحد گفت: این باور و عقیده در بین همکاران سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد که بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان صاحبان اصلی سازمان هستند و رفتار و ادبیات متناسب با این باور نیز در بین همکاران در حال گسترش است.

    دکتر نوربخش راه اندازی واحد خدمات ویژه را گامی در راستای ارتقاء پاسخگویی به مراجعه کنندگان عنوان کرد و گفت: احترام به مردم و مراجعه کنندگان در تفکر اسلامی و فرهنگ ایرانی ریشه دارد و این موضوع در سازمان تأمین اجتماعی اهمیت زیادی دارد.

    وی در ادامه اشکالات موجود در رابطه با پاسخگویی را ناشی از وجود ضعف در نظام اداری و خدمت رسانی عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی فشار کاری همکاران سازمان تأمین اجتماعی بسیار بالا است و تأمین اجتماعی به عنوان تنها سازمانی که مدیریت همزمان کسب درآمد و صرف هزینه را انجام می‌دهد دارای شرایط منحصر به فردی است و همکاران این سازمان نیز برای ارائه خدمات به جامعه با تمام وجود در حال تلاش هستند.

    دکتر نوربخش بر لزوم تلاش برای خدمت رسانی بهتر به کارفرمایان خوش حساب تأکید کرد و اظهار داشت: کارفرمایانی که در حمایت از نیروی کار با سازمان تأمین اجتماعی همکاری کامل دارند در استفاده از خدمات این سازمان در اولویت قرار خواهند داشت و امیدواریم با فراهم شدن شرایط و همکاری بین بخشی امکان استفاده این عزیزان از تسهیلات مناسب‌تر بانکی در بانک رفاه کارگران نیز فراهم شود.

    در این مراسم ناهید حیدری، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران نیز گفت: در واحد خدمات ویژه که در شعبه یک تهران آغاز شده است، خدمات بیمه‌ای به صورت متمرکز به گروه‌هایی از مراجعین نظیر کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین دانشگاهیان و اصحاب رسانه ارائه می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این واحد تمامی خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود، اظهار داشت: تیم‌های کارشناسی و متخصص در این بخش به فعالیت می‌پردازند و امیدواریم این اقدام زمینه‌ای برای گسترش خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان باشد.

    حیدری با بیان اینکه اجرای این برنامه با گذشت زمان و رفع نواقص به سایر شعب نیز گسترش می‌یابد، گفت: امیدواریم با اخذ نظرات کارشناسان و مراجعه کنندگان بتوانیم با رفع نواقص و کاستی‌های این طرح درآینده روند رو به ارتقاء و گسترش خدمات را ادامه دهیم.

    نوش آفرین چترچی، رئیس شعبه یک تأمین اجتماعی تهران نیز در این مراسم گفت: شروع برنامه ایجاد واحد خدمات ویژه در این شعبه باعث خوشحالی است و امیدواریم با موفقیت در اجرای این برنامه شاهد گسترش آن باشیم.

    وی با بیان اینکه ایجاد واحد خدمات ویژه باعث تشویق کارفرمایان خوش حساب می‌شود، اظهار داشت: مهمترین سرمایه سازمان تأمین اجتماعی اعتماد شرکای اجتماعی است و تأمین اجتماعی همانند هر سازمان دیگری برای بقا نیازمند تعامل مناسب با مخاطبان است.

    چترچی با بیان اینکه جامعه هدف اولیه این واحد مشتریان خوش حساب، تولید کنندگان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه هستند، گفت: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب این مخاطبان را گسترش دهیم و خدمات تأمین اجتماعی را به بهتری وجه به جامعه هدف که تمامی اقشار جامعه هستند ارائه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو