عصر بازار

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

بانک دی همزمان با مسابقات والیبال "پلاک مدافعان حرم" توزیع کرد

عصر اعتبار- بانک دی همزمان با مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین تماشاگران پلاک مدافعان حرم توزیع کرد.

بانک دی همزمان با مسابقات والیبال "پلاک مدافعان حرم" توزیع کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همزمان با برگزاری دور سوم مسابقات والیبال لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران بانک دی که حمایت از ارزش‌آفرینی ورزشکاران ملی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌داند، اقدام به توزیع پلاکی در بین تماشاچیان کرد که منقوش به نام "مدافعان حرم" بود.

    ابراهیم صفرلکی ـ مدیرکل روابط‌ عمومی بانک دی ـ با اشاره به این اقدام اظهار کرد: در راستای باور عمیق به این ارزش که «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، و متناسب با جامعه‌ اصلی ذی‌نفعان بانک یعنی خانواده‌های معزّز شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف خود می‌دانیم.

    وی با بیان اینکه بانک دی نگاهی فراتر از موضوعات مالی به حمایت از سرو قامتان والیبال ملی ایران داشته است، گفت: خوشبختانه بانک توانسته است به پشتوانه‌ همین نیت خیر و خالصانه، از این فرصت مهم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گامی کوچک بردارد و در همین راستا مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی ذیل حمایت از تیم‌ ملی والیبال کشور به اجرا درآمد.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی تصریح کرد: علاوه بر طراحی و اجرای شعارهای فرهنگی در سالن والیبال استادیوم آزادی و توزیع پلاک که با استقبال تماشاگران و به ویژه مهمانان این مسابقات روبه‌رو شد از جمله دیگر اقدامات در این راستا می‌توان به تجلیل و قدردانی از خانواده نخستین شهید مدافع حرم (شهید محرم ترک) و تقدیم موفقیت بی‌سابقه‌ تیم ملی والیبال در راهیبابی به المپیک به شهدای انقلاب اسلامی و به‌ویژه شهدای حریم اهل بیت علیهم‌السلام با تولید و پخش کلیپ «پلاک فیروزه‌ای» در جشن تحقق رویای 52 ساله اشاره کرد.

    صفرلکی افزود: روابط‌عمومی بانک دی تلاش خواهد کرد در ماه‌های پیشِ‌رو بتواند کماکان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود به شکل مطلوبی در کنار قهرمانان وطن بایستد و به سربلندی ایران اسلامی با موفقیت در میادین ورزشی یاری رساند و از این طریق از فرصت‌های افزون‌تری برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و بزرگداشت یاد و نام شهدا بهره گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی