عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۴۰)

حضورمدیران عالی بانک توسعه تعاون در افتتاحیه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- سرپرست و اعضای هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضور بهم رسانیدند.

حضورمدیران عالی بانک توسعه تعاون در افتتاحیه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت اله مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون  بعد از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس بانک مرکزی و جمعی از مدیران بانک‌ها و بیمه‌های کشور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، از غرفه های نمایشگاه بازدید کرد
    مهدیان حضور در این نمایشگاه را  فرصت مغتنمی دانست و خاطرنشان کرد :  برگزاری اینگونه نمایشگاهها  فرصت مناسبی است تا موسسات مالی و بانکها  ضمن آشنایی با خدمات یکدیگر تعاملات و مرا ودات خود را افزایش دهند تا در یک فضای رقابتی سالم  خدمات بهینه و مناسبی را به مشتریان خود ارائه نمایند .
    سرپرست بانک توسعه تعاون  حضور بانکها وشرکتهای  خارجی در این نمایشگاه را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود : امروزه  با تبدیل جهان به یک  دهکده جهانی برقراری ارتباطات  بین المللی و حضور در عرصه های  مالی بین المللی از ضروریات  به شمار می آید و عاملی برای بقا و دوام سازمانها به خصوص بانکهاست  تا با آشنایی با فضاهای نو و جدید خدمات خود را نیز بهینه نمایند .
    شایان ذکر است بانک توسعه تعاون  و شرکتهای تابعه  این بانک  با برپایی غرفه ای مجهز و استقرار کارشناسان در حوزه های بانکداری الکترونیکی، اعتبارات، ارزی و... نسبت به ارائه خدمات مشاوره بانکی به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه مبادرت ورزیده است که در بررسی عملکرد نمایشگاه بیانگر استقبال و رضایت هموطنان از خدمات ارائه شده این بانک در نمایشگاه است.
    گفتنی است  وصل کردن دانش پژوهان و نخبگان دانشگاهی به سرمایه گذاران صنعت مالی کشور و همچنین بومی سازی صنعت مالی در جهت اقتصاد مقاومتی  را می توان از مهمترین اهداف این نمایشگاه دانست  که با حضور 348 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی از کشورهای یونان، کرواسی، تایوان، چین، روسیه، سوییس، آلمان و ایتالیا برگزار گردید .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی