عصر بازار

شرایط طلا مطلوب است

عصر اعتبار- روز جمعه روند مبادلاتی خوبی را برای طلا و نقره به همراه داشت و هر دو فلز گرانبها توانستند رشد قیمت را ثبت کنند .

شرایط طلا مطلوب است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کیتکونیوز، فلز زرد توانست از سطح مقاومت قبلی خود در 1898 دلار در هر اونس گذر کند و در ادامه با فتح سطح 1900 دلاری به بالای 1920 دلار در هر اونس صعود کند و حالا افق فوق العاده ایی برای طلا در چشم انداز وجود دارد.

    شکست خط روند قیمت علامت بزرگی برای صعود است اما اغلب دیده شده که قیمت ها در مورادی برای آزمایش دوباره قدرت روند عقب نشینی می کنند ،پس هوشیار باشید .

    اکنون سطح مقاومت قدرتمند بعدی در برابر حرکت صعودی طلا در جبهه 1973.59 دلاری است. یک حرکت به بالاتر از این سطح می تواند به معنی قرار گرفتن سطح 2000 هزار دلار در سایت هدف گیری طلا باشد  و همچنین باعث تسلط دوباره بازار افزایشی می شود .

     

    نقره نیز صعودی به نظر می رسد اما در نقطه مقاومتی سخت تر متوقف شده است. به نظر می رسد خط افقی 24.51 دلار یک منطقه چسبنده باشد اما صعودی فراتر از آن می تواند میزانی قابل توجه باشد.

    هدف صعودی بعدی 26.08 دلار در هر اونس خواهد بود. این سطح قوی به نظر می رسد.اما اگر روند بازار معکوس شود ، سطح پشتیبان بعدی 22 دلار و 85 سنت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی