عصر بازار

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد؛

رفع مشکل پرداخت هزینه اسناد پزشکی بیمه‌شدگان طی یک ماه آینده

عصر اعتبار- مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأخیر در پرداخت هزینه‌های اسناد پزشکی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی فقط در تهران رخ داده و طی یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

رفع مشکل پرداخت هزینه اسناد پزشکی بیمه‌شدگان طی یک ماه آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شهرام غفاری در خصوص تأخیر در پرداخت هزینه‌های اسناد پزشکی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی گفت: در بسیاری از استان‌ها این هزینه‌ها تا دی ماه پرداخت شده و تأخیر در پرداخت هزینه‌های درمان کمتر از دو میلیون تومان فقط در استان تهران رخ داده که از این بابت عذرخواهی کرده و قول می‌دهیم ظرف یک ماه آینده حل شود.

    وی در پاسخ به سوال که آیا قرار است در کمتر از دو ماه هزینه‌های اسناد پزشکی رسیدگی شود و به دست مردم برسد؟ گفت: در دبیرخانه شورای عالی بیمه اقدام خوبی انجام شده که منجر به همکاری سازمان‌های بیمه‌گر از جمله تأمین اجتماعی است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بیماران وقتی به بیمارستان می‌روند، اسناد پزشکی‌شان از طریق بیمارستان و سامانه «سپاس» وزارت بهداشت در اختیار بیمه‌ها مانند تأمین اجتماعی و همچنین بیمه‌های تکمیلی قرار می‌گیرد و نیازی به این نیست که بیمه شده کپی اسناد را از این اداره به اداره دیگر ببرد.

    مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح، رسیدگی به اسناد در سامانه اتفاق می‌افتد و فقط در صورت لزوم و نواقص اسناد پزشکی، به بیمه‌شده مراجعه می‌کنیم.

    غفاری با اشاره به اینکه نامه اجرایی شدن این طرح روز گذشته به دست ما رسیده است، گفت: در صورتی که تمهیدات اولیه آن اندیشیده شود و هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد، مشکل بیمه‌شدگان نیز در دریافت هزینه اسناد پزشکی برطرف خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی