مدیرعامل بیمه ایران:

بیمه ایران روزانه ۵۵ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت می‌کند

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه ایران با بیان این‌که سال گذشته این شرکت حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده است، گفت: براین اساس میانگین پرداختی خسارت روزانه ۵۵ میلیارد تومان است.

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷:۰۰

بیمه ایران روزانه ۵۵ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن شریفی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بیمه آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: شاید بیمه در برخی از مسایل دغدغه اصلی مسئولان نباشد اما به هنگام بروز اتفاق طبیعی و غیرطبیعی به فکر بیمه می افتند.

وی خاطرنشان کرد: صنعت بیمه آمادگی دارد خیلی از دغدغه های اقتصادی را حل کرده و باری از دوش مسئولان ارشد کشور بردارد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به آتش سوزی سال های نه چندان دور بازار تبریز، گفت: آتش سوزی خسارات زیادی به مغازه داران و صنوف بازار تبریز وارد کرد که بیمه ایران در سریع ترین زمان ممکن و بادقت خسارات بیمه شدگان را پرداخت کرد.

شریفی از افتتاح پرداخت آنلاین و غیرحضوری خسارت برای اولین بار در کشور در شعبه تبریز بیمه ایران خبر داد و افزود: در راستای سیاست دولت الکترونیک، شرکت بیمه ایران از امروز محاسبه و پرداخت آنلاین را انجام می دهد.

فرامرز قهرمانی مدیر شعب بیمه ایران در آذربایجان شرقی نیز هدف از احداث ساختمان جدید را خدمات دهی مناسب به بیمه گذاران عنوان کرد و گفت: 13 شعبه فعال در آذربایجان شرقی با 160 کارمند و یکهزار نماینده فروش به شهروندان خدمات ارایه می دهند.

ساختمان جدید بیمه ایران در 6 طبقه و زیربنای 6 هزار و 522 مترمربع احداث شده است.

برچسب ها

بیمه ایران
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا