فروش ۱۵۳۴ میلیارد تومان اموال تملیکی در مزایده ۲۶۴

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که در مزایده ۲۶۴ این سازمان بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد.

پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹:۰۰

فروش ۱۵۳۴ میلیارد تومان اموال تملیکی در مزایده ۲۶۴

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در مزایده 264 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی 1,538 میلیارد تومان کالا عرضه شده بود که شامل انواع کالا از جمله ماشین آلات راهسازی بود سال‌ها در گمرکات و بنادر نگهداری می‌شد و تعیین تکلیف نشده بود.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی خودروهای سواری و کالاهای دیگر از جمله حدود 470 کیلو زعفران بود که به اتهام قاچاق به نفع دولت ضبط شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شد.

وی همچنین گفت که برخی از این کالاها به شرط صادرات فروخته شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در این مزایده با بالاترین فروش سازمان اموال تملیکی در مزایده‌های فوق العاده مواجه بودیم به طوری که از این میزان 817 میلیارد تومان از کالاها دارای پیشنهاد بوده و با رشد 53 درصدی 1,254 میلیارد تومان از این کالاها به فروش رسید.

اجتهادی با اشاره به برگزاری مزایده‌های عادی و فوق‌العاده حتی تا دو بار در ماه در بعضی استان‌ها گفت: برنامه این است که تا سه ماهه ابتدایی سال 1402 کلیه ماشین آلات راهسازی که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شده و خودروهایی که کالاهای رسوبی محسوب می‌شود تعیین تکلیف شود.

برچسب ها

مزایدهسازمان اموال تملیکی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا