مدیرعامل شرکت شاپرک مطرح کرد:

شاپرک من، اپلیکشینی برای برقراری ارتباط بین مردم و بانک مرکزی

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت شاپرک گفت: شاپرک در ارزش آفرینی دیجیتال نقش به سزایی دارد.

پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵:۰۰

شاپرک من، اپلیکشینی برای برقراری ارتباط بین مردم و بانک مرکزی

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، کاظم دهقان، مدیرعامل شرکت شاپرک، با اشاره به این که شاپرک در ارزش آفرینی دیجیتال نقش به سزایی دارد، گفت: تحولات در صنعت پرداخت نقش شاپرک را در ارزش آفرینی دیجیتال بیشتر کرده است.

دهقان گفت: در این سفر دیجیتالی اگر امکاناتی را فراهم کنیم تا مردم بتواند شبکه پرداخت خودشان را از طریق شرکت‌های پروایدر (شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت) به صورت غیر حضوری و با کمترین هزینه و بدون دردسر انجام دهند و اگر سرویس‌های شخصی سازی شده را به مردم بدهیم، نقش شرکت شاپرک را به خوبی اجرا کرده ایم.

مدیرعامل شرکت شاپرک تصریح کرد: «شاپرک من» محصول جدید شرکت شاپرک است که ارتباط بی‌واسطه را بین شرکت‌ها و بین مردم با بانک مرکزی و پذیرندگان فراهم می‌کند.

وی افزود: شاپرک من، اپلیکیشنی است که کمک می‌کند پذیرندگان سرویس‌های خودشان را به صورت خیلی متمرکز از همه بانک‌ها و از همه psp‌ها دریافت کنند. با دریافت این گزارش‌ها یک کانال مستقیم ارتباطی را بین پذیرندگان و دارندگان کارت با شرکت شاپرک و بانک مرکزی برقرار می‌کنیم.

دهقان عنوان کرد: با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به دریافت انتقادات و پیش نهاد‌ها و همچنین سرویس‌هایی که مبتنی بر تراکنش‌ها و شبکه پرداخت است، اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت شاپرک بیان داشت: اخیرا اپلیکیشن شاپرک من به روز رسانی شده است و از ماه‌های آینده امکانات عملیاتی‌سازی برای عموم مردم و کل پذیرندگان فراهم خواهد شد.

دهقان در پایان تاکید کرد: اپلیکشین شاپرک من بر روی موبایل نصب می‌شود و به مردم کمک می‌کند ارتباط مستقیمی را با شاپرک داشته باشند.

برچسب ها

بانک مرکزیشاپرکبانکداری دیجیتال
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا