با تامین مالی بانک صنعت و معدن به انجام رسید؛

افتتاح کارخانه کربنات کلسیم رسوبی در استان بوشهر

عصر اعتبار- کارخانه تولید کربنات کلسیم رسوبی به نام شرکت کربنات کلسیم اکباتان با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان بوشهر افتتاح شد.

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵:۰۰

افتتاح کارخانه کربنات کلسیم رسوبی در استان بوشهر

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این واحد تولیدی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و استاندار بوشهر روز چهارشنبه هفدهم خردادماه در شهرستان دشتی افتتاح گردید.
این کارخانه که با تسهیلات ریالی به مبلغ 802 میلیارد ریال و تسهیلات ارزی به مبلغ 7 میلیون و 275 هزار یورو از منابع صندوق توسعه ملی و با عاملیت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است، تولید کننده آهک با ظرفیت 75 هزار تن در سال می باشد و برای 280 نفر فرصت شغلی فراهم می کند.
شرکت کربنات کلسیم اکباتان با هدف صادرات ایجاد شده و تمام محصولات آن به کشورهای هدف شامل اتریش، ایتالیا، فنلاند، چین و هند صادر می‌شود.
گفتنی است، تولید آهک با وجود ذخایر 800 میلیون تنی در استان بوشهر از مزیت های مهم این استان به شمار می‌رود که ضرورت ایجاد زنجیره‌های آن همواره مورد تاکید مسؤلان استان بوده و این استان ظرفیت ایجاد چندین واحد آهک و زنجیره‌های آن را دارا می باشد.

برچسب ها

بانک صنعت و معدن

مطالب مرتبط

معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن: این بانک با بهره گیری از خدمات نوین تأمین مالی به حمایت از صنعتگران و کارآفرینان کشور مبادرت دارد تمرکز فعالیت‌های بانک صنعت و معدن بر محور تحول دیجیتال رشد ۲۳۹ درصدی وصول مطالبات ارزی بانک صنعت و معدن ارایه خدمات با کیفیت و نوآوری سبب افزایش درآمدهای کارمزدی بانک می شود مدیرعامل بانک صنعت و معدن: ثبات اقتصادی، زمینه ساز کاهش تورم و افزایش فعالیت های تولیدی است/ بازدید از ۷ طرح صنعتی در این منطقه دکتر خورسندیان از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به صنایع مستقر در این شهرک در قالب سرمایه در گردش در سال گذشته خبر داد تامین مالی بیش از ۶۱ هزار میلیاردی طرح‌های کاغذ توسط بانک صنعت و معدن مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان گیلان سفر می‌کند پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن با بهره‌گیری از اوراق گام تامین مالی بیش از ۱۰۰ شرکت با تسهیلات ۷۸۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا