عصر بازار

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ایمنی و HSE در شرکت توسعه نیشکر توسط بیمه سرمد

عصر اعتبار- بیمه سرمد با گذشت سه سال از شروع همکاری با مجموعه توسعه نیشکر به عنوان یکی از بزرگترین مشتریان خود، اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت ایمنی و HSE در محل فعالیت بیمه‌گذار نمود که این دوره آموزشی طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲ و ۳ مرداد ۱۳۹۵ در سالن جلسات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ایمنی و HSE در شرکت توسعه نیشکر توسط بیمه سرمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دوره آموزشی، نمایندگان امور بیمه‌ای و HSE  واحدهای کشت و صنعت حضور داشتند و مباحثی همچون اصول و مفاهیم مدیریت ایمنی وHSE، ایمنی نیروی انسانی، تجهیزات حفاظت فردی و نظارت و کنترل توسط مدرس جهاد دانشگاهی ارائه گردید.

    همچنین در این دوره که با همکاری بیمه‌گذار، شعبه اهواز بیمه سرمد و مدیریت بیمه‌های مسئولیت برگزار گردید، بخشی نیز به آمار خسارت بیمه‌گذار در بخش مسئولیت، ارائه توضیحات در خصوص وظایف بیمه‌گر و بیمه‌گذار در زمان صدور و خسارت و در نهایت با پرسش و پاسخ به پایان رسید.

    بر اساس این گزارش، مدیریت HSE با بالابردن سطح آگاهی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست در همه سطوح سازمانی و مشارکت موثر در این زمینه، ظهور عوامل مخاطره‌آمیز و وقوع حوادث را حتی‌المقدور کاهش داده و چنین امر مهمی را علاوه بر ارتقای سطح آگاهی با ایمن‌سازی محیط کار و ماشین‌آلات ممکن می‌سازد.

    با توجه به اینکه نیروی کار هر کشور به ویژه کشورهای در حال توسعه بخشی پر اهمیت از سرمایه ملی دانسته می‌شود و از پایه‌های توسعه اجتماعی و اقتصادی به شمار می‌رود، تأمین سلامت کار و کارگر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بی‌گمان اقتصادی شکوفا و صنعتی خودکفا، بدون داشتن محیط کار ایمن و به تبع آن کارگر سالم، امکان‌پذیر نخواهد بود.

    پورسعید خلیلی