عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری ملل(عسکریه) به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- ۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری ملل(عسکریه) به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بی شک در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف بویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات واخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.
    این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
    خبرنگار، فقط یک واژه نیست، بلکه یک ‌راه است و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده ، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری دارد. زبانش گویای وجدان عمومی بشریت و بیانش روشنی‌بخش هر واقعیت و حقیقت بوده و نگاهش چون آفتاب روشنگر و هستی‌بخش در امر رسانه و خبر آفرینی است.
    اینجانب روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصا خبرنگاران پرتلاش حوزه بانکی و اقتصادی تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی و دانش افزایی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی