عصر بازار

نقش آموزش در گسترش فرهنگ بیمه ما و فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری در استان مازندران

عصر اعتبار- شرکت سهامی بیمه "ما" در استان مازندران توانست بیش از ۵۰ درصد از بیمه نامه های فروخته شده خود را به بیمه نامه های عمر و سرمایه‌گذاری اختصاص دهد که با وجود ضریب نفوذ بیمه عمر و سرمایه گذاری در کشورمان این دستاورد بزرگی (در صنعت بیمه) خواهد بود.

نقش آموزش در گسترش فرهنگ بیمه ما و فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری در استان مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    که یکی از علت های این گسترش فرهنگ بیمه به نقش آموزش های جدید فروش بیمه های زندگی و بازاریابی های مدرن با توجه به اصول علمی است.

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این  کارگاه تخصصی که برای نمایندگان محترم استان مازندران برگزار شد، عامل مهمی است تا شبکه فروش با درک درستی به بازاریابی علمی و مدرن بپردازند.

    در همین رابطه رییس محترم شعبه  بیمه "ما" در ساری با اشاره به ضرورت ارتقای علمی نمایندگان محترم در حوزه بازاریابی و اصول مذاکره اظهار کرد: در حال حاضر ناب‌ترین محصولات بیمه ای را در حوزه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به مشتریان خود ارائه می دهیم و برای ارتقا سطح کیفی فعالیت نمایندگان محترم این دوره های آموزشی برگزار شد تا علاوه بر توفیق روز افزون، فرهنگ بیمه در استان رشد بیشتری پیدا کند.

    محمدی گل‌افشانی  افزود : برای گسترش فرهنگ بیمه لازم است همه شرکت های بیمه ای اقدام نمایند تا با فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بتوانیم آینده روشنی را به خانواده های عزیز کشورمان هدیه نمائیم و انشاالله شاهد رشد چشم گیر توجه به خرید بیمه نامه ها باشیم .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی