عصر بازار

مدیر کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استان البرز خبر داد:

بیمه ۱۲۰۰ خانوار از اتباع خارجی البرز

عصر اعتبار- مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استان البرز گفت: در اجرای طرح بیمه سلامت ایرانیان ۱۲۰۰ خانوار از اتباع خارجی این استان بیمه شدند.

بیمه ۱۲۰۰ خانوار از اتباع خارجی البرز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، قاسم جهانبخش افزود: این خانواه‌ها از اقشار آسیب‌پذیر و بیماران خاص اتباع و مهاجرین خارجی هستند.

    وی ادامه داد: تمام اتباع خارجی که نام و مشخصات آنان در فهرست اقشار آسیب پذیر این اداره کل قرار دارد باید نام و نام خانوادگی سرپرست، شماره تماس، نوع آسیب‌پذیری و بیماری، تعداد عائله به تفکیک پسر و دختر و آدرس خود را از طریق سامانه پیامکی 5000131120 به این اداره کل اعلام کنند.

    مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی البرز اظهار کرد: همچنین براساس دستورالعمل وزارت کشور؛ اعتبار کارت آمایش 10 و هویت 9 اتباع خارجی افغانستانی و عراقی در تاریخ 31/06/95 به پایان می‌رسد.

    جهانبخش گفت: تمام اتباع افغانستانی و عراقی باید براساس برنامه‌ریزی، برای شرکت در آمایش 11 و هویت 10 به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

    وی اضافه کرد: در صورت عدم شرکت به موقع در طرح مذکور، مدارک شناسایی اتباع خارجی از درجه اعتبار ساقط و برابر قوانین و مقررات مربوط به اتباع غیرمجاز با آنان رفتار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی