عصر بازار

دکتر خانی، عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل بانک سرمایه :

هیچ خدمتی جبرانگر جان فشانی ایثارگران نیست

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور دکتر خانی، عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل بانک سرمایه، از همکار آزاده و جانباز و نیز همکاران فعال در تهیه ماهنامه داخلی بانک تقدیر به عمل آمد.

هیچ خدمتی جبرانگر جان فشانی ایثارگران نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر خانی در ابتدای این مراسم، با اشاره به فداکاری های بزرگ ایثارگران و خانواده های معظم آن ها اظهار داشت: امنیت، آسایش، استقلال و عزت ما تماماً مدیون ایثارگران است و هیچ یک از امتیازات دنیوی نمی تواند این دین بزرگ را جبران کند.
    عضو هیأت مدیره و قائم مقام بانک سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت قهرمانانه ایثارگران در گذشتن از تمامی تمایلات دنیوی و حضور در جبهه ها، بیان داشت: تقدیر از این بزرگواران چیزی بر منزلت و جایگاه والای ایشان نمی افزاید بلکه زندگی ما را به واسطه این قدرشناسی برکت و عزت می بخشد.
    دکتر خانی در ادامه با اشاره به لزوم پاسداشت مقام ایثارگران و احترام به آنها و خانواده های معظمشان اظهار داشت: توصیه اکید من به همکارانم در بانک سرمایه، حفظ حرمت و احترام ایثارگران و خانواده های معظم ایشان است که بانک ما افتخار پذیرایی از آن ها را در شعب خود دارد. ایثارگران و خانواده های ایشان مشتریان ویژه بانک سرمایه هستند و ما باید با تمام توان در خدمت رسانی به این عزیزان بکوشیم.
    شایان ذکر است در بخش دیگری از این مراسم که با هدف تقدیر از همکاران فعال در تهیه ماهنامه پیام سرمایه به مناسبت کسب رتبه برتر در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار شده بود، دکتر خانی با تشکر از زحمات همکاران روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی زبان گویای سازمان و بازتابنده سیمای آن است. ماهنامه پیام سرمایه نیز که حاصل تلاش این عزیزان است به واسطه زیبایی ظاهر و وزانت متن به نوبه خود در میان نشریات داخلی بانک ها بی نظیر است و آینه ای روشن و شفاف در انعکاس و تشریح عملکرد بانک در میان همکاران و دیگر سازمان ها به شمار می آید.
    گفتنی است در پایان این مراسم دکتر خانی با اهدای لوح یادبود به حمید رضا بنی اسد، همکار آزاده جانباز، و نیز همکاران فعال در تهیه ماهنامه پیام سرمایه از ایشان تقدیر نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی