عصر بازار

سبد ارزش‌آفرین بانک دی رونمایی شد

عصر اعتبار- بانک دی با هدف تامین مالی بنگاه‌های کوچک و زودبازده و ارزش آفرینی برای مشتریان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرح جدیدی که منطبق بر عقود اسلامی است، رونمایی کرد.

سبد ارزش‌آفرین بانک دی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این طرح که با عنوان "سبد ارزش آفرین" در خدمت مشتریان قرار گرفته است، شامل طرح‌های حساب جاری، جهش، شکوه، آذین، نگین، سرمایه‌گذاری‌های آتیه و آتیه کودک و نوجوان است.

    بر این اساس معاونت اعتبارات و بازاریابی بانک دی اعلام کرد که همزمان با رونمایی از این سبد که از جذابیت و تنوع مطلوبی برای مشتریان برخوردارند، سه طرح جهش، شکوه و آذین به شعب بانک دی ابلاغ شده و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از آنها به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

    در این طرح‌ها، مشتریان برای تامین مالی و نیز برطرف کردن نیازهای خود در قالب عقود اسلامی و مطابق با ضوابط و مقررات جاری بانک تسهیلات متنوع دریافت می‌کنند. سود تسهیلات معرفی شده در قالب این طرح‌ها از 4 الی 18 درصد بوده و مدت بازپرداخت آنها هم از 12 الی 60 ماه تعیین شده است.

     

    مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان دی (شماره تلفن‌های 28930 و 2726) تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی