عصر بازار

روند افزایش نرخ ارز در بازار آزاد

عصر اعتبار- بررسی‌ها از نرخ انواع ارز در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که دلار ۱۲ تومان، یورو ۲۱ تومان و پوند ۱۴ تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند.

روند افزایش نرخ ارز در بازار آزاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بازار ارز در هفته گذشته با روند و حرکت به سمت افزایش همراه بوده است.

    دلار آمریکا در شروع هفته با نرخ 3564 تومان در بازار آزاد عرضه شد اما در روزهای بعد با شیبی ملایم روند افزایشی را طی کرد.

    دلار در اواسط هفته جاری به 3570 تومان رسید و در بازار دیروز با ادامه این حرکت افزایشی به 3576 تومان رسید تا در مجموع دلار 12 تومان افزایش نرخ پیدا کرده باشد.

    همچنین یورو در هفته ای که گذشت روند افزایشی را پشت سر گذاشت، یورو در نخستین روز هفته 4010 تومان در بازار آزاد فروخته شد و در ادامه هفته با حرکت افزایشی به 4030 تومان و در انتهای هفته 4031 تومان رسید.

    بررسی قیمت یورو در هفته جاری نشان می‌دهد که این ارز در این بازه زمانی 21 تومان افزایش قیمت داشته است.

    در میان دیگر ارزها پوند انگلستان مانند دلار و یورو در هفته که گذشت حرکت صعودی داشت و در مجموع 14 تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

    پوند در شروع هفته 4670 تومان در بازار مشاهده شد و در ادامه به 4677 تومان و در اواخر هفته با نرخ 4684 تومان در بازار فروخته شد.

    در میان سایر ارزها لیر ترکیه در هفته ای که گذشت تغییر زیادی نداشت و با حرکتی آرام روند کاهشی پیدا کرد. لیر در در نخستین روز هفته 1220 تومان در بازار عرضه شد و در آخر هفته به 1217 تومان رسید.

    بررسی قیمت‌ها از بازار ارز نشان می‌دهد که روند افزایشی نرخ‌ها در مقایسه با هفته گذشته روند و سرعت کندتری پیدا کرده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی