عصر بازار

بیمه بورسیه تحصیلی جوانان در راه است

عصر اعتبار- مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مذاکراتی با بیمه ایران در زمینه راه‌اندازی بیمه بورسیه تحصیلی جوانان آغاز کرده‌ایم و امیدواریم این بیمه در سال جاری رونمایی شود.

بیمه بورسیه تحصیلی جوانان در راه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محسن طلایی افزود: بیمه بورسیه تحصیلی جوانان، بیمه بسیار خوبی است که در زمینه تحصیلات در مدارس و دانشگاه‌های غیرانتفاعی و دانشگاه‌های خارج از کشور، دوره‌ آموزشی و تقویتی دانش‌آموزان و دانشجویان، خدماتی را ارایه می‌دهد.

    وی در ادامه گفت: امکان سپرده‌گذاری از دوران کودکی فرد فراهم است و با سپرده‌گذاری 5 تا 7 ساله محقق می‌شود. کارهای کارشناسی مربوط به این بیمه را در وزارت ورزش و جوانان انجام داده‌ایم و بیمه ایران نیز باید مجوز لازم را دریافت کند.

    مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رونمایی از بیمه فراغت به سال آینده موکول شده است، اظهارکرد: با توجه به سپری شدن فصل تابستان اکنون بر بیمه بورسیه تحصیلی متمرکز شده‌ایم، بنابراین بیمه اوقات فراغت سال آینده رونمایی می‌شود. کارهای کارشناسی این بیمه را انجام داده و جلساتی با بیمه ایران برگزار کرده‌ایم و منتظر صدور مجوز نهایی برای این بیمه هستیم.

    طلایی در پایان در زمینه وضعیت دست‌نامه‌های جوانان که قرار بود تا پایان شهریورماه رونمایی شود، گفت: در حال بازنگری و اصلاحات اساسی محتوای دست‌نامه‌ها هستیم.

    دست‌نامه‌های حوزه جوانان در هفت حوزه شامل ازدواج، خانواده، سلامت، کسب و کار، فراغت، مشارکت اجتماعی و برندسازی شخصی(فرایندی که فرد خودش کارش را به عنوان یک برند مطرح می‌کند) تدوین شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی