عصر بازار

پرداخت بیش از یک هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط پست‌بانک آذربایجان شرقی

عصر اعتبار- علیرضا پورحسین مدیر شعب پست‌بانک استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: پست‌بانک این استان در هشت ماهه سال ۱۳۹۵، یک هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی که شامل؛ یک هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال در حوزه روستایی و ۵۴۰ میلیارد ریال در حوزه شهری پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از یک هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط پست‌بانک آذربایجان شرقی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس تعاملات صورت گرفته با استانداری و فرمانداری‌های استان و در راستای رویکردهای حمایتی این بانک از روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها، بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات نیز با مدت زمان بازپرداخت ده ساله به کارآفرینان و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
    وی تصریح کرد: از محل وجوه اداره شده حوزه فناوری اطلاعات و با هدف تقویت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در هشت ماه گذشته مبلغ 7 هزار و 552 میلیون ریال و از محل صندوق توسعه ملی نیز بیش از 19 هزار و 330 میلیون ریال تسهیلات برای کارآفرینی در حوزه ITپرداخت شده است.
    پورحسین افزود: در بیش از 500 روستای استان، باجه‌های خدمات بانکی ایجاد شده که با راه‌اندازی آنها علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکداری، بیش از 500 هزار فقره انواع حساب‌های بانکی افتتاح و یارانه 110 هزار خانوار روستایی ماهانه به مبلغ 200 میلیارد ریال پرداخت می‌شود. البته فرصت اشتغال‌زایی برای بیش از یک هزار و 500 نفر از جوانان تحصیل‌کرده روستایی را فراهم کردیم.
    وی دریافت و پرداخت سالانه بیش از 770 میلیارد ریال ناشی از دریافت یک میلیون 130 هزار فقره قبوض مصرفی مشترکان انشعابات برق، آب و گاز روستاهای استان و سایر خدمات باجه‌های بانکی روستایی را عامل مهمی برای صرفه‌جویی 30 میلیارد ریالی در هزینه‌های ترددهای غیرضرور روستائیان استان به شهرها مطرح نمود.
    پورحسین در پایان؛ تقویت و توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری، برنامه‌ریزی هوشمندانه برای پرداخت تسهیلات به روستاها با رویکرد اشتغالزایی و ایجاد رفاه بیشتر به روستائیان،‌ یکپارچه‌سازی و ارتقاء نرم‌افزارهای موجود بانکی در راستای بهبود و تسریع در خدمات‌رسانی و تقویت همکاری با نهادها و دستگاه‌های اجرای استان را از جمله برنامه‌های آتی پست‌بانک ایران بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو