عصر بازار

توسط بانک توسعه صادرات ایران

بازارگاه اینترنتی چیگل برای فروش کالاهای ایرانی در سایر کشورها راه اندازی شد

عصر اعتبار- سامانه اینترنتی چیگل، به منظور معرفی محصولات صادرکنندگان و خرده فروشی و عمده فروشی کالاهای ایرانی برای خریداران خارجی با حمایت بانک توسعه صادرات ایران افتتاح شد.

بازارگاه اینترنتی چیگل برای فروش کالاهای ایرانی در سایر کشورها راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بازارگاه (Marketplace) اینترنتی که مدل سایت های eBay و علی بابا در چین فعالیت خواهد کرد، برای اولین بار در کشور به همت محققان پارک علم و فناوری فارس توسط یک شرکت دانش بنیان در استان فارس با نام شرکت همیشه پویا راه اندازی شد.
    این بازارگاه اینترنتی 20 زبان زنده دنیا را پشتیبانی کرده و برای درگاه دریافت و پرداخت ارزی این سامانه 16 ارز رایج تعریف شده است.
    بانک توسعه صادرات ایران و شرکت ملی پست از این بازارگاه اینترنتی حمایت کرده اند تا سطح رقابت پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی افزایش یابد.
    شرکت هولدینگ گروه اقتصادی آرمان، شرکت تجارت برنا و همچنین باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) برای راه اندازی این دستاورد فناورانه و دانش بنیان و تداوم فعالیت با آن مجموعه همکاری داشته اند.
    همزمان با راه اندازی این سامانه، از دو دستاورد دیگر این شرکت با عنوان "یاپست" و "چیتان" با حضور دکتر سروش عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات، مهندس مهری مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی