عصر بازار

امکان چاپ برگه گواهی سهام بیمه ملت برای بازنشستگان کشوری

عصر اعتبار- امکان چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت برای بازنشستگان کشوری بر روی سایت بیمه ملت فراهم شد.

امکان چاپ برگه گواهی سهام بیمه ملت برای بازنشستگان کشوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بازنشستگان کشوری که برای سهام بیمه ملت ثبت نام کرده‌اند و به آن ها کد سهامداری تعلق گرفته است، می‌توانند با مراجعه به لینک بالای سایت بیمه ملت، جهت چاپ برگه گواهی خرید سهام خود اقدام کنند.
    بر اساس این گزارش، بازنشستگان مشمول این طرح از طریق این لینک، می توانند با ثبت اطلاعات خود شامل کد ملی، شماره دفترکل و شماره حساب، به سیستم وارد شده و اقدام به چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت کنند.
    این گزارش می افزاید، اطلاعات موجود در این برگه شامل پنج عنوانِ هویتی شخص بازنشسته، کد سهام داری و گواهی تعداد سهام خریداری شده می باشد.
    گفتنی است، واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری در راستای اجرای سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر حمایت از بازنشستگان کشوری و ارائه خدمات متنوع به این عزیزان اجرا شده است و دو ماه پیش هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به خرید بخشی از سهام بیمه ملت کرد تا آن را به بازنشستگان متقاضی واگذار کند.
    بر این اساس، امکان ثبت نام و خرید این سهام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و سایت صندوق فراهم شد که بیش از 130 هزار نفر از بازنشستگان کشوری که تمایل به خرید این نوع سهام داشتند، در این طرح ثبت نام کردند.
    صندوق بازنشستگی کشوری برای این تعداد از بازنشستگان کشوری ثبت نام کننده، کد سهام داری اخذ کرد که اطلاعات آن در سیستم بورس ثبت شده است و می توانند نسبت به چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی