عصر بازار

توزیع ۵۰۰ سبد غذایی میان مددجویان قرچک

عصر اعتبار- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک از توزیع ۵۰۰ سبد غذایی بین مددجویان قرچک خبر داد و گفت: ۲۸۰۰ کارت پوشاک ۵۰۰ هزار ریالی نیز به مددجویان اهدا شد.

توزیع ۵۰۰ سبد غذایی میان مددجویان قرچک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد رضا غضنفری افزود: در آستانه سال جدید طی هفته گذشته و روزهای پایانی سال به کلیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قرچک طرح‌های ویژه ارائه شد.

    وی در ادامه گفت: اهدای کارت پوشاک با سرانه 500 هزار ریال به  2800 خانوار مستمری بگیر و تک و چند خدمتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و واریز عیدی به حساب خانواده‌های یک نفره به صورت نقدی از جمله این اقدامات حمایتی است.

    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک اضافه کرد: خانواده‌های ایتام طرح اکرام و محسنین به غیر از این عیدی از طرف حامیان خود میانگین بین 200 هزار الی یک میلیون تومان به صورت نقد و کالا دریافت کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه بسیاری از این مددجویان به همراه حامیان خود و نماینده امداد به مراکز خرید رفتند ونیازهایشان را بر اساس سلیقه خود تامین کردند، گفت: برای من و همکارانم و خیرین بسیار مهم بود که سلیقه کودک مددجو در پوشاک وی لحاظ شود. به همین دلیل تمام سعی ما برای حضور آنان هنگام خرید پوشاک بود که محقق شد.

    غضنفری افزود: با تلاش امدادگرانو ضمن تعامل با اتحادیه‌های مربوطه حدود 500 سبد غذایی بین 5 الی 15 قلم شامل مواد ضروری و  700 کیلو گرم شیرینی در قالب جعبه‌های یک کیلوگرمی تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

    وی از همکاری روسای اصناف واتحادیه‌ها و حامیان  شهرستان قرچک در فراهم کردن اوقات شاد برای مددجویان تشکر کرد و گفت: اگر کمک این خیرین نبود قطعا به تنهایی توان ارائه این خدمات به نیازمندان را نداشتیم.

    بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک گفت: کلیه مددجویان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  به غیر از مستمری و دریافتی ماهیانه خود  از عیدی این نهاد نیز بهره‌مند شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی