عصر بازار

در جمع سرپرستان شعب مناطق صورت گرفت؛

تاکید رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین بر رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات

عصر اعتبار- با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های سال ۹۶، نشست مشترک رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با مدیران امور شعب و حقوقی، سرپرستان مناطق شعب سراسر کشور و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد.

تاکید رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین بر رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیامک دولتی رئیس هیت مدیره این بانک در این نشست گفت: در سال جاری باید فکر جدید و همت عالی داشته باشیم تا وضعیت بهتری را در بانک تجربه کنیم.
    وی با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده همکاران در دست‌یابی به وضعیت بهتر اظهار داشت: موفقیت هر سازمانی در گرو انگیزه پرسنل است، اگر پرسنل ناراضی باشند، موفقیت سازمانی حاصل نمی‌شود، در حالی که همکاران می‌توانند با تلاش و انگیزه خود بانک را در مسیر توسعه قرار دهند.
    وی با اشاره به اینکه پرسنل باید به افزایش منابع به عنوان وظیفه اصلی‌شان در شعبه بنگرند، بر جذب منابع بیشتر و اهمیت در تدوام موفقیت بانک تاکید کرد و افزود: هر موفقیتی نیازمند همدلی است و این همدلی می‌بایست در تمامی شعب به وضوح احساس شود و پرسنل صف و ستاد به نحو شایسته با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.
    رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با تاکید بر تقویت بهداشت اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانک خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی دقیق مشتریان قبل از اعطای تسهیلات به منظور جلوگیری از ایجاد مطالبات معوق، از عوامل موثر در کنترل مطالبات و کاهش نسبت مطالبات معوق می‌باشد.
    وی همچنین به لزوم بازنگری در شرح وظایف اداره نظارت در مدیریت اعتباری را از راه‌های جلوگیری مطالبات عنوان کرد.
    در این نشست مدیران امور شعب و سرپرستان مناطق و روسای منتخب شعب تهران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسایل مطرح شده پرداختند.
    در ادامه جلسه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین نیز طی سخنانی ضمن تشریح آخرین وضعیت خدمات و محصولات این شرکت در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، در خصوص نحوه افزایش تعامل با شعب بانک و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت به ویژه در زمینه دستگاه‌های پایانه فروش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی