عصر بازار

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه های شمالغرب تهران

عصر اعتبار- علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه به طور سرزده از سه شعبه جنت آباد، اکباتان و آیت‌اله کاشانی بازدید کرد.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه های شمالغرب تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» , علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک، به طور سرزده در سه شعبه جنت آباد، اکباتان و آیت‌اله کاشانی حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف شعب، به صورت رو در رو با یکایک همکاران به گفتگو پرداخت.
    مدیرعامل بانک سرمایه در این بازدیدها، پس از گفت و گو با مسئول هر شعبه در زمینه وضعیت منابع و مصارف و همچنین وضعیت عملکرد شعبه در خصوص ضمانت‌نامه‌ها و سایر مسائل مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت بهبود عملکرد هر شعبه، همکاران شعبه نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل شعبه با وی در میان گذاشتد و پویان شاد نیز رهنمودهایی جهت انجام بهتر امور به همکاران جوان شعبه ابراز نمود.
    گفتنی است علیرضا پویان شاد، مدیرعامل بانک سرمایه، به پاس عملکرد برجسته و شایسته تقدیر همکاران شعبه جنت آباد، ایشان را مورد تشویق قرار داد.
    شایان ذکر است این سلسله دیدارهای مدیرعامل بانک سرمایه به منظور آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب صورت می‌پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی