عصر بازار

افزایش ۲۲۸ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به بهار پارسال

عصر اعتبار- سکه تمام طرح جدید در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با افزایش ۲۲۸ هزار تومانی همراه شده است.

افزایش ۲۲۸ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به بهار پارسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ‌سکه تمام طرح جدید بهار امسال نسبت به فصل بهار 1395 با تحولات و تغییرات نسبتا زیادی همراه شده است؛ به طوری که این نوع سکه در مجموع 228 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

    سکه تمام طرح جدید در ابتدای فروردین پارسال، ‌یک میلیون و 5000 تومان قیمت داشت که در ادامه ماه به یک میلیون و 13 هزار تومان رسید و در اواخر ماه نرخ یک میلیون و 31 هزار تومانی را تجربه کرد.

    این نوع سکه در اردیبهشت ماه 1395 با نرخ یک میلیون و 30 هزار تومان روند خود را آغاز کرد و در ادامه به یک میلیون و 41 هزار تومان رسید. در آخر ماه نیز حرکت معکوس پیدا کرد و یک میلیون و 11 هزار تومان عرضه شد.

    سکه تمام طرح جدید در اولین روزهای خرداد ماه با نرخ یک میلیون و 98 هزار تومان در بازار عرضه شد و در ادامه ماه با روند نزولی به یک میلیون تومان و سپس 998 هزار تومان رسید. همچنین در اواخر ماه یک میلیون و 34 هزار تومان فروخته شد.

    اما سکه تمام طرح جدید در بهار امسال با تغییرات زیادی نسبت به بهار قبل همراه شد و بیشتر روزها در کانال یک میلیون و 200 هزار تومان قرار داشت. سکه تمام در فروردین امسال با نرخ حدود یک میلیون و 205 هزار تومان روند خود را آغاز کرد و در ادامه با حرکت افزایشی یک میلیون و 227 هزار تومان رسید و در اواخر ماه با معکوس شدن روند خود به یک میلیون و 217 هزار تومان رسید.

    سکه تمام طرح جدید در اردیبهشت ماه یک میلیون و 223 هزار تومان عرضه شد و در ادامه ماه به یک میلیون و 209 هزار تومان رسید و در اواخر ماه یک میلیون و 215 هزار تومان فروخته شد. همچنین در آخرین ماه بهار 1396 سکه تمام یک میلیون و 211 هزار تومان در ابتدای ماه عرضه شد و در ادامه یک میلیون و 204 هزار تومان فروخته شد و در آخرین روز ماه نرخ یک میلیون و 208 هزار تومانی را تجربه کرد.

    بر این اساس سکه تمام طرح جدید در کمترین نرخ خود در بهار پارسال 998 هزار تومان عرضه شد و در بیشترین نرخ خود در بهار 1396 یک میلیون و 225 هزار تومان فروخته شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی