عصر بازار

"اتوپلاس" بیمه نوین به البرز رسید

عصر اعتبار- معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی پس از اجرای موفق اتوپلاس در استان های تهران و خراسان رضوی، این طرح در البرز اجرایی می شود.

"اتوپلاس" بیمه نوین به البرز رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: طرح اتوپلاس از تیرماه در استان تهران و پس از آن در استان خراسان رضوی به اجرا درآمد و پس از استقبال بیمه گذاران و موفقیت آن، این طرح در استان البرز نهایی و اجرایی شده است.

    وی در ادامه گفت: این طرح با همکاری شبکه فروش شرکت و اجرای گام به گام این طرح با هدف ارائه مطلوب ترین شکل خدمات به بیمه گذاران، با آماده سازی زیرساخت های فنی و ارائه آموزش های لازم به شعب و نمایندگان به منظور پایش دقیق آن در کیفی سازی خدمت رسانی صورت می گیرد.

    تمجیدی با تأکید بر خدمات ویژه و رایگان این طرح خاطرنشان کرد: رویکرد بیمه نوین در توسعه محصول و خدمت، ارائه خدماتی با هدف خلق ارزش و رضایت برای بیمه گذاران است؛ چرا که تمام بیمه گذاران براساس نیازشان می توانند از طرح‌های پیشنهادی ویژه برخوردار شوند. این طرح شامل خدمات نوین برای تمام بیمه گذاران بیمه بدنه خودروی این شرکت است که در دو سطح می توانند از پوشش های متنوع و خدمات امدادی رایگان بهره مند شوند.

     

    معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه نوین در پایان از اجرای این طرح در دیگر استان ها در آینده نزدیک خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی