عصر بازار

مدیرکل بیمه ایران:

۱۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان ایلامی پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیرکل نمایندگی بیمه ایران در ایلام با بیان اینکه کمیته پرداخت خسارت زلزله تشکیل شده است و خسارت افرادیکه بیمه نامه آنها دارای پوشش زلزله باشد، بصورت فوری پرداخت می شود، گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد ریال خسارت زلزله زدگان ایلامی پرداخت شده است.

۱۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان ایلامی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عیسی میرزایی  افزود: تاکنون حدود 40 پرونده خسارت زلزله در بیمه ایران تشکیل شده است که کماکان ادامه دارد و هر روز افراد متعددی برای دریافت خسارت به بیمه مراجعه می کنند.

    وی یادآور شد: تمام افرادی که منازل و اموال آنها بر اثر وقوع زلزله های روزهای گذشته آسیب دیده و دارای بیمه نامه ایران با پوشش زلزله هستند، می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بیمه ایران و یا سایر نمایندگی های این بیمه نسبت به تشکیل پرونده برای دریافت خسارت تا سقف تعهد درج شده در بیمه نامه اقدام کنند.
    میرزایی اظهار کرد: کارشناسان بیمه ایران هم اکنون مشغول بازدید از منازل خسارت دیده دارای بیمه نامه هستند و آمادگی لازم برای بازدید از مناطق خسارت دیده شهرستان ها نیز وجود دارد.
    مدیرکل نمایندگی بیمه ایران در ایلام گفت: علاوه بر این افرادیکه منازل و یا لوازم خانگی خود را از طریق دریافت وام های بانکی خریداری کرده اند نیز به این دلیل که از طرف بانک موظف به بیمه کردن ساختمان و لوازم خانگی خود پیش از دریافت تسهیلات شده اند، نیز می توانند از این طریق برای جبران خسارت های وارد شده، اقدام کنند.
    میرزایی افزود: این افراد در صورتیکه بیمه نامه های آنها پوشش زلزله داشته باشد می توانند با مراجعه به بانک های عامل معرفی نامه بیمه مورد نظر را دریافت و نسبت به تشکیل پرونده و اخذ خسارت های خود اقدام کنند.
    وی یادآور شد: در پی وقوع زلزله های اخیر تعدادی از ساختمان های اداری، بانک ها و مدارس نیز آسیب شده اند که در صورت برخورداری از بیمه با پوشش زلزله خسارت آنها پرداخت خواهد شد.
    وی تاکید کرد: در حالت عادی مهلت مراجعه به بیمه برای دریافت خسارت پنج روز است اما بدلیل شرایط بحرانی پس از وقوع زلزله همکاری لازم در این زمینه با بیمه گذاران انجام خواهد و از مردم درخواست می شود در سریع ترین زمان نسبت مراجعه به بیمه و تشکیل پرونده خسارت اقدام کنند.
    مدیرکل نمایندگی بیمه ایران در ایلام با بیان اینکه صنعت بیمه دارای ظرفیت های بسیار بالایی در کمک به مردم در مواقع بحرانی است و باید از ظرفیت ها بیش از پیش استفاده شود، ادامه داد: متاسفانه مردم کمتر تمایل دارند در این زمینه اقدام کنند.
    میرزایی از تمامی مردم استان خواست: در سریع ترین زمان نسبت به بیمه دارایی های خود با پوشش سیل، زلزله، آتش سوزی، صاعقه، ترکیدگی لوله، ضایعات ناشی از برف و باران و دیگر بلایای طبیعی با مبلغی اندک اقدام کنند.
     زلزله 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان ماه در استان کرمانشاه در استان ایلام نیز احساس و اگرچه تلفات جانی نداشت اما به برخی منازل، مدارس و ساختمان های اداری این استان خسارت وارد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو