عصر بازار

وزیر نفت در همایش بیمه و توسعه:

به صنعت بیمه حرفه ای نیاز داریم

عصر اعتبار- وزیر نفت با اشاره به اینکه به صنعت بیمه حرفه ای نیاز داریم گفت: کنترل ریسک مالی در صنعت نفت باید با کمک صنعت بیمه افزایش یابد و صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند.

به صنعت بیمه حرفه ای نیاز داریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بیژن نامدار زنگنه، در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه گفت :شرکت های بیمه می توانند با بازدید های اولیه تخصصی و الزام به رعایت ایمنی، ضامن کاهش خطرات و ریسک در حوزه نفت و انرژی  باشند

    وزیر نفت افزود: به صنعت بیمه حرفه ای نیاز داریم ، کار ما با آتش است و پارسال پس از چند حادثه ناگوار از بیمه ها خواستیم صنعت نفت را جدی بگیرند اما نمی خواهیم بیمه کار اداری باشد.

    وی تصریح کرد : شرکت های بیمه ای در ایران چون رقابت غیر سالم دارند ، نرخ پایین می دهند ، ممیزی نمی کنند و مطالعات رسمی و ارزیابی دقیق هم ندارند.

    زنگنه افزود : در جلسه ای با دکتر همتی و مدیران عامل بیمه خواهش کردم بیمه ها کار حرفه ای کنند.

    وی گفت: می توانم به دولتی ها دستور اداری بدهم که نکات ایمتی را رعایت کنند ولی به خصوصی ها نمی توانم و این در حالی است که استاندارد سازی و ارزیابی ریسک جزء کسب و کار بیمه هاست ، باید ارزیابی و ممیزی کنید که ایا اصلا تاسیسات درست کار می کند و نیروها مستقر هستند یا نه.

    زنگنه تاکید کرد : اینکه دو روز پس از آتش سوزی وارد عمل شویم ، هنر نیست بلکه نباید بگذاریم این اتفاقات بیفتند اگر هم رخ داد باید سریع وارد عمل شویم.

    وزیر نفت خطاب به بیمه ها گفت : بیمه ها باید ضامن و تعیین کننده کاهش خسارت در حوزه نفت باشند .بیمه خوب بیمه ای نیست که با اغماض برخورد کند.

    رنگنه گفت : پوشش بیمه را در صنعت نفت سخت و جدی بگیرید من هم حمایت می کنم و شما می توانید با کار حرفه ای ، ایمنی را بالا ببرید.

    زنگنه اظهار داشت: حجم تولیدات در صنعت نفت بیش از 100 میلیارد دلار است و نیاز است که این ریسک مالی کنترل شود و صنعت بیمه باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو