عصر بازار

مدیرکل بیمه سلامت تهران:

"بیمه سلامت" بازاریابی تلفنی ندارد

عصر اعتبار- مدیرکل بیمه سلامت استان تهران تاکید کرد: موسساتی که به نام "بیمه سلامت" به صورت تلفنی بازاریابی می‌کنند، ارتباطی با "سازمان بیمه سلامت" ندارند و نماینده بیمه‌های پایه نیستند.

"بیمه سلامت" بازاریابی تلفنی ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر مهدی قنادی  با اشاره به فعالیت موسسات غیرمجازی که به نام "بیمه سلامت"، برای جلب مشتری به صورت تلفنی بازاریابی می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت این موسسات از چند سال گذشته در این زمینه آغاز شده و گاهی خود را نماینده بیمه سلامت معرفی و از تشابه اسمی خود با بیمه سلامت، سوء استفاده می‌کنند. مردم باید بدانند که این موسسات هیچ ارتباطی با سازمان بیمه سلامت ندارند و نماینده این سازمان نیستند.

    وی افزود: این شرکت‌ها صرفا بر مبنای ثبت در سامانه ثبت شرکت‌ها فعالیت می‌کنند و از نظر ما غیر مجاز هستند. هیچ کدام از بیمه‌های پایه مانند تامین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز چنین نماینده‌ای ندارند. ما این موضوع را به دادستانی استان تهران اعلام می‌کنیم و در حال حاضر نیز شکایت از چند موسسه در دست پیگیری است. سازمان بیمه سلامت به عنوان تخلف ثبتی، سوء استفاده از نام و گمراه کردن مردم، از این موسسه‌ها شکایت می‌کند؛ چون مردم بیمه‌ای می‌خرند که هیچ نوع سرویسی ندارد و فقط به پشتوانه نام "بیمه سلامت" فعالیت می‌کنند.

    مدیرکل بیمه سلامت استان تهران همچنین اعلام کرد: سامانه 1666 آماده ثبت شکایات و پاسخگویی به مشکلات مردم در زمینه بیمه سلامت است و مردم می‌توانند با استفاده از این روش این تخلفات را به ما اطلاع دهند.

    قنادی تاکید کرد: تنها نماینده ما دفاتر پیشخوان دولت هستند، ما حتی دفتر نمایندگی هم نداریم. فعالیت‌های بیمه سلامت در خصوص صدور دفترچه است که از طریق دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با این سازمان، انجام می‌شود. در حال حاضر نیز حدود 60  دفتر پیشخوان در شهر تهران و 24 مورد در شهرستان‌ها در این زمینه فعال هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی