عصر بازار

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

بازنشستگان تهرانی صاحب خانه امید می‌شوند

عصر اعتبار- مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رایزنی‌هایی با شهرداری برای فراهم کردن فضایی برای خانه امید بازنشستگان تهرانی انجام داده ایم.

بازنشستگان تهرانی صاحب خانه امید می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: با توجه به گستردگی کلانشهر تهران، یک خانه امید به تنهایی نمی تواند جوابگوی نیاز بازنشستگان این استان باشد.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: قریب به 300 هزار نفر از بازنشستگان در استان تهران ساکن هستند و صندوق بازنشستگی کشوری برای این افراد برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی خاصی را در نظر گرفته است و به همین منظور رایزنی هایی با شهرداری انجام داده است.

    مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بر اساس تعاملات و هماهنگی های صورت گرفته میان صندوق بازنشستگی با شهرداری، قرار است که فعلا به صورت موقت از امکانات سرای محله برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی استفاده  شود.

    رشیدی یادآور شد: ایجاد خانه امید برای بازنشستگان تهرانی در دستور کار صندوق بازنشستگی قرار دارد و به شرط مهیا شدن فضای مورد نیاز و انجام تعاملات نهایی با شهرداری مجموعه خانه امید بازنشستگان تهرانی در اولین فرصت راه اندازی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی