عصر بازار

برای ارتقای بیمه آینده کودکان؛

امضای تفاهم نامه سازمان بهزیستی و بیمه ایران

عصر اعتبار- سازمان بهزیستی و بیمه ایران تفاهم نامه‌ای را برای ارتقای "بیمه آینده" کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی امضا کردند.

امضای تفاهم نامه سازمان بهزیستی و بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی پس از امضای این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران گفت: 25 هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که برای تامین تحصیل و اشتغال آنها طرح بیمه آینده را ارتقا دادیم یعنی مبلغ واریزی ماهانه به ازای هر نفر را از 10 هزار تومان به 30 هزار تومان افزایش دادیم.
    وی با اشاره به اینکه قرارداد ما 10 ساله و قابل تمدید است، افزود: بچه ها و کودکان تحت پوشش پس از پایان این دوره می توانند از 20 میلیون تومان مبلغ علی الحساب بهره مند شوند البته کودکانی که بخواهند از سرپرستی مستقیم خارج شوند مبلغ 18 میلیون تومان برای کمک به زندگی دریافت خواهند کرد ضمن اینکه همه هزینه های تحصیلی آنها تا مقطع دکتری برعهده سازمان بهزیستی است و برای اشتغال آنها نیز بلاعوض کمک خواهیم کرد.
    مسعودی فرید گفت: ما برای ارتقا و تامین طرح بیمه آینده کودکان نیاز به افزایش اعتبارات داریم که در این باره می تواند مفید باشد.
    همچنین محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه در این طرح به دنبال سود بازرگانی نیستیم، افزود: این طرح بخشی از تعهدات و مسئولیت های اجتماعی ماست البته بناداریم امکانات تبلیغی و روابط عمومی خود را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دهیم تا خیرین هم برای ورود به طرح بیمه آینده کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تشویق شوند.
    وی با اشاره به اینکه ارتقای طرح بیمه آینده کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی از همین امروز اجرایی شده است، گفت: بیمه ایران همین طرح را برای کمیته امداد و سایر موسسات خیریه دردست اجرا دارد که برای برخی اجرایی شده و برخی دیگر نیز به زودی اجرایی می شود.

    اجرای کشیک نوروزی بیمه ایران با هدف خدمت رسانی بهینه به مسافران
    مدیرعامل بیمه ایران گفت: طرح سراسری کشیک نوروزی سال 97 بیمه ایران برای خدمات رسانی به مسافران و بیمه گذاران در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می شود.
    محسن پورکیانی در حاشیه آغاز مراسم نمادین این طرح در جمع خبرنگاران افزود: بیمه ایران با 207 شعبه و 10 هزار نمایندگی، خدمات گسترده خود را ارایه می کند اما چند سالی است که به دنبال توسعه خدمات حتی تا درب منزل برای بیمه گذاران هستیم به همین منظور طرح خدمات نوروزی و پرداخت خسارت سیار را با 70 واحد پرداخت خسارت سیار در سطح کشور به ویژه در شهرهای زیارتی و سیاحتی آغاز خواهیم کرد ضمن اینکه 100 شعبه ثابت ما نیز فعال هستند.
    وی با بیان اینکه شعبات پرداخت خسارت سیار، اختیار کامل و نامحدود برای ارایه خدمات و پرداخت خسارت دارند، گفت: توصیه کردیم در این ایام مدارک غیرضرور از مردم خواسته نشود ضمن اینکه در صحنه تصادف پرونده تشکیل و خسارت به صورت اینترنتی در همان محل پرداخت می شود.
    پورکیانی افزود: طرح کشیک نوروزی در روزهای 29 اسفند، یکم، دوم، سوم و چهارم فروردین و دهم، یازدهم تا دوازدهم فروردین اجرا می شود البته دارابودن بیمه نامه، گواهینامه و کارت ماشین برای ارایه خدمات پرداخت خسارت سیار الزامی خواهد بود.
    همچنین عباس فراشیانی مدیر کل بیمه های اتومبیل بیمه ایران گفت: بیمه نامه طرح نوروزی را در دوره های 15 روزه، یک ماهه و 45 روزه با تخفیف 10 درصد پیش بینی کردیم که از 15 اسفند آغاز شده و تا 30 فروردین 97 ادامه دارد.
    وی افزود: این بیمه نامه فرصت خوبی است تا مسافران نوروزی بتوانند به صورت محدود از خدمات بیمه بدنه استفاده کنند البته مبلغ این بیمه نامه بستگی به نوع خودرو متغیر است اما همچنان 10 درصد تخفیف ویژه را داراست و به طور نمونه برای خودروهای داخلی مانند پراید و پژو این مبلغ تا 45 هزار تومان است ضمن اینکه مالکان خودرویی که بیمه بدنه دارند اگر تا پایان فروردین تمدید کنند از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.
    فراشیانی گفت: خدمت دیگر ما بیمه نامه با پوشش محدود است یعنی بیمه نامه بدنه به صورت یک بسته انجام می شد اما امروز این خدمت براساس نیاز مشتری ارایه می شود یعنی مشتری می تواند برای حادثه یا سرقت یا آتش سوزی و یا تلفیق اینها خدمت را خریداری کند.
    خسرو حقیقی پناه مدیر کل امور هماهنگی و شعب بیمه ایران هم گفت: امسال هماهنگی های لازم در سطح کشور انجام شده و شعب پرداخت خسارت در مراکز استانها و پنج مرکز ثابت در تهران نیز فعال هستند البته 8 واحد خسارت سیار از 70 واحد پرداخت خسارت سیار در کشور، در ایام نوروز در تهران فعال خواهند بود.
    وی افزود: براساس هماهنگی هایی که با راهنمایی و رانندگی انجام شده است و باتوجه به خلوتی شهرها در این ایام تیم های پرداخت خسارت سیار کمتر از نیم ساعت در صحنه تصادف حاضر خواهند شد.
    حقیقی پناه گفت: توصیه ما این است کسانی که در موضوع حوادث ناشی از وسایل نقلیه دچار مشکل شدند حتما به شعب ثابت ما مراجعه کنند که اسامی آنها در درگاه اینترنتی بیمه ایران به آدرس www.iran.insurance.ir آمده است و یا اینکه با ستاد مرکزی بیمه ایران به شماره 86711578 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی