عصر بازار

انعقاد ۱۸ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالای ایران

عصر اعتبار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۸هزار و ۲۶۴ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال دربورس کالای ایران منعقد کردند.

انعقاد ۱۸ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کالا خبر، نگاهی به روند معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که روز گذشته در سررسید اردیبهشت سال آینده 670 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه با 0.56 درصد افزایش به رقم یک میلیون و 611 هزار تومان ثبت شد.همچنین در سررسید تیر ماه سال آینده ه 427 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل تیر ماه با 0.34 درصد رشد یک میلیون 630 هزار تومان بود.

    در روز گذشته و در سکه سررسید شهریور ماه سال آینده 553 قرار داد و در سررسید آبان 97 بالغ بر 5 هزار و 90 قرارداد روی تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و 654هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال 97 نیز معامله گران شاهد ثبت سکه به قیمت یک میلیون و 690هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

    و اما در دورترین سررسید سکه آتی که سررسید دی ماه سال آینده است سرمایه گذاران 11 هزار و 521 قرار داد به قیمت یک میلیون و 733 هزار تومان منعقد کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی