عصر بازار

مدیرعامل شرکت بیمه‌ آتیه‌سازان حافظ خبر داد؛

حرکت بیمه آتیه‌سازان به سمت بیمه‌های درمان تکمیلی

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: برنامه‌های این شرکت در سال جاری بر اساس بیمه‌های درمان تکمیلی و مازاد سلامت محور و حمایت از درمان بیمه‌شدگان، حفظ سهم بازار، توسعه کیفیت خدمات، افزایش مشتری مداری و ایجاد سازمان الکترونیک خواهد بود.

حرکت بیمه آتیه‌سازان به سمت بیمه‌های درمان تکمیلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی ریاحی‌فر در دیداری که مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با مدیران و کارکنان این شرکت داشت، بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان یک شرکت کارگزاری برای سازمان بیمه سلامت ایران محسوب می‌شود، هدف اصلی آن از بدو تاسیس، کنترل بازار بیمه‌های مازاد و تکمیلی درمان در کشور بوده است که تاکنون این اقدام را به نحو مطلوبی انجام داده است.

    وی ادامه داد: سرمایه ثبت شده شرکت آتیه‌سازان در حال حاضر 150 میلیارد و 700 میلیون تومان است که نشان دهنده موفقیت این شرکت از بدو تاسیس با برخورداری از سرمایه 30 میلیون تومانی در سال 1380 و بزرگ شدن این شرکت در بازار تک محصولی بیمه‌های درمان  تکمیلی کشور با وجود شرکت‌های بیمه بازرگانی چند محصولی در سال 1395 بوده است.

    ریاحی‌فر با بیان اینکه شرکت آتیه‌سازان حافظ بیش از 1100 پرسنل دارد، گفت: این شرکت  همچنین 1100 نمایندگی دارد که در مجموع نزدیک به 10 هزار خانوار از آن ارتزاق می‌کنند.

    بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، مدیر عامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه این شرکت ساختار خود را به ساختار شرکت‌های بیمه بازرگانی نزدیک کرده است، افزود: داشتن ساختار مبتنی بر حاکمیتی شرکتی یکی از مباحث اصلی ما بود که این موضوع را در هیات مدیره مصوب و انجام دادیم.

    وی تاکید کرد: برنامه‌های این شرکت در سال جاری بر اساس  بیمه‌های درمان سلامت محور و حمایت از بیمه‌شدگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی