عصر بازار

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در جمع مدیران و کارکنان شرکت آتیه سازان حافظ :

برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری‌مداری باید در اولویت کاری مدیران باشد

عصر اعتبار- مهندس طاهر موهبتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در جمع مدیران و کارکنان شرکت آتیه‌سازان حافظ گفت: امسال ۹ هدف کلی برای سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است که هر ماه مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت به نحوی که ۴۰ درصد از پرداختی‌های سازمان به مدیران با این نگاه خواهد بود که انتظار داریم سایر بخش‌های سازمان نیز این اقدام را انجام دهند.

برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری‌مداری باید در اولویت کاری مدیران باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس طاهر موهبتی با تاکید بر اینکه این سازمان در سال جاری به منظور مدیریت هزینه تنها براساس سقف اعتبارات هزینه خواهد کرد، افزود: قانون برنامه ششم نیز بر این موضوع تاکید کرده است به نحوی که اگر بیش از اعتبارات هزینه شود به معنای تصرف غیر قانونی در اموال دولتی است.
    موهبتی با تاکید بر اینکه مدیریت در شرایط بحرانی ارزشمند است، بیان کرد: حتما باید برنامه محور باشیم و مدیریت هزینه کنیم و از تک محصولی خارج شوید. اگر امروز از این فرصت استفاده نکنیم تبدیل به تهدید می‌شود.
    وی بر اهمیت نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی نقش اصلی را در توسعه دارد. در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته 80 درصد منابع ملی و تولید ثروت نتیجه نیروی انسانی است. نیروی انسانی خلاق، ماهر، متخصص، متفکر و تولید کننده ثروت را باید تکریم کرد و از دست نداد.
    مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه فلسفه وجودی بیمه مشتری‌مداری است، خطاب به مدیران گفت:  اگر برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری مداری رعایت شود، کارنامه خوبی را رقم خواهید زد. با شرکای کاری و مشتری‌ حرف بزنید و در تکریم ارباب رجوع پیشتاز باشید و از پرسنلی که موجب اعتلای مجموعه می‌شوند قدردانی کنید. 
    موهبتی ادامه داد: برخلاف بسیاری از افراد که می‌گویند وضعیت خوب نیست باید بگویم که وضعیت برای خدمت خیلی هم خوب است و باید قدر آن را بدانیم. با قوت، قدرت، همدلی ، همراهی، رفاقت و مهربانی کارهای بسیاری می‌توان انجام داد. مهم ایجاد انگیزه است. در مدتی که به ما مسئولیت دادند باید به مردم خدمت کنیم و نام نیک بر جا بگذاریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی