عصر بازار

مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خراسان رضوی:

هرگونه مشکل در روند پرداخت، شناسایی و مرتفع شود

عصر اعتبار- روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هم زمان با سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی سفر و در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در مشهد شرکت کرد.

هرگونه مشکل در روند پرداخت، شناسایی و مرتفع شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه که با حضور مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی و  اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی برگزار شد، موانع و مشکلات موجود در راه روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در این جلسه با اشاره به نرخ سود 6 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و این مهم که یکی از سیاست های کلان و مورد توجه مقامات کشور و دولت بحث اشتغال است، بر اهتمام ویژه و تلاش جمعی برای جذب این اعتبار دولتی و استفاده بهینه از این فرصت برای اشتغالزایی و رفع مشکلات معیشتی جامعه تاکید کرد.

    خدارحمی اظهار داشت: پیرو جلسه ای که با دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ارزیابی عملکرد در زمینه اجرای این طرح مورد نقد قرار گرفت و ما نیز در صدد بررسی آن هستیم و سعی کردیم با آسیب شناسی تحلیلی موضوع، به این نتیجه برسیم که چه باید کرد تا بتوانیم روند اجرای کار را سرعت بخشیم.

    وی افزود: در مرحله اول اعتباری به مبلغ 15000 میلیارد ریال به بانک کشاورزی تعلق گرفته است که در قالب تسهیلات 6 درصد به واجدان شرایط پرداخت خواهد شد.

    خدارحمی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا این عملکرد زودتر معنا دار شود و قطعا هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها می تواند این روند را تسریع کند.

    مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان سخنان خود به اهمیت و حساسیت مسئولیت بانک کشاورزی در این باره اشاره کرد و گفت: پیشرفت کار باید با رعایت اصول و قوانین صورت گیرد و بانک مسئولیت بررسی فنی، مالی و توجیه اقتصادی طرح ها را به عهده دارد اما نباید آنقدر سخت گیرانه عمل کرد که کار به نتیجه نرسد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو