عصر بازار

با حضور عضو هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد :

نشست تخصصی مدیران و معاونین بیمه ایران منطقه شمال کشور در ساری

عصر اعتبار- نشست تخصصی مدیران و معاونین بیمه ایران منطقه شمال کشور در مرکز آموزشی - فرهنگی خزر آباد شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد .

نشست تخصصی مدیران و معاونین بیمه ایران منطقه شمال کشور در ساری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش تخصصی که با حضور رحیمی باغ ابریشمی عضو هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد، آقای مبرقعی مدیرکل شورای فنی و مدیریت ریسک بیمه ایران، در سخنانی بر ضرورت نهادینه کردن مدل مدیریت ریسک، اصلاح روند و رویه جاری بازدیدهای اولیه و تغییر آن از گزارشات توصیفی به گزارشات موثر در کنترل و کاهش ضریب خسارت تاکید کرد و گفت : مدیریت ریسک مجموعه ای از شیوه ها و خط مشی های عملی است که موجب توازن بین حقوق شرکت و ذینعان و بیمه گذاران و رسیدن به ضریب خسارت منطقی و مناسب و سود آوری عملیات بیمه گری خواهد شد.

    مدیرکل شورای فنی و مدیریت ریسک بیمه ایران در ادامه، انطباق نرخ ها با تعهدات و بهره گیری فنی مناسب از ظرفیت های کنترلی مانند فرانشیز ، حد پوشش درهر خسارت و طول مدت بیمه نامه و بازدید های دوره ای و رصد اجرای توصیه های ایمنی را ضروری دانست. وی در خاتمه شیوه گزارش کمیته و کارگروه حقوقی و تعامل با نهادهای نظارتی رابه صورت کاربردی بیان کرد.

    بنا به این گزارش، دارایی مدیرکل بیمه ایران استان مازندران نیز در سخنانی، نشست تخصصی مدیران و معاونین استان های شمالی ایران را به لحاظ کاربردی بودن بسیار موثر و مفید خواند و گفت : این همایش تخصصی می تواند در تحقق برنامه های کلی و اولویت های شرکت از جمله : متفاوت سازی و سلامت اداری، مدیریت بهینه صدور و خسارت، اصلاح پرتفوی و توسعه بیمه های زندگی، افزایش فروش نقدی، وصول مطالبات و کنترل سربسر که توسط مدیرعامل محترم شرکت اعلام شده است ، تاثیر بسیاری داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی