عصر بازار

دیدار رییس هیات مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات شعب خراسان رضوی

عصر اعتبار- مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد به اتفاق حسین نظریان مدیر امور پشتیبانی و حمیدرضا کتیرایی مدیر امور استانها و نمایندگان از شعبه رضوی مشهد بازدید کردند.

دیدار رییس هیات مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات شعب خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این سفر رییس هیات مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات شعب خراسان رضوی دیدار کرد؛ در این جلسه که با محوریت توسعه همکاری های متقابل برگزار شد.
    کاتب ضمن تشکر از همکاری و حمایت زارعی، کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد را خدمتگزاران کارکنان، بازنشستگان و مشتریان بانک صادرات دانست و با اشاره به توسعه محصولات مشترک همچون بیمه های عمرمانده بدهکار مشتریان و محصولات طرح نسیم، گسترش و توسعه همکاری بیمه و بانک در بخش های مختلف را خواستار شد.
    کاتب در ادامه این دیدار با بیان اینکه بیمه سرمد آماده ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مشتریان محترم بانک صادرات می باشد، اظهار امیدواری کرد: با توسعه همکاری بانک و بیمه، درآمدهای غیر مشاع بانک افزایش خواهد یافت و آرامش و اطمینان برای مشتریان بانک به ارمغان خواهد آمد.
    زارعی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رییس هیات مدیره و هیات همراه، توسعه همکاری های مشترک بانک و بیمه در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: بانک صادرات در این استان تمام تلاش خود را در جهت حمایت از بیمه سرمد از طریق معرفی محصولات این شرکت به مشتریان بانک و حضور مدیر استان در جلسات و یا بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی انجام شده، به کار بسته است.
    وی اطمینان خاطر داد: در آینده همکاری بین بانک و بیمه به طرز چشمگیری توسعه خواهد یافت و سهم بانک در سهم پورتفوی شرکت در استان افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
    محمدرضا رسولی مدیر شعبه بیمه سرمد در استان خراسان رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه کارکنان شعبه از هیچ تلاشی در جهت جلب رضایت مجموعه بانک صادرات ایران فروگذار نخواهند کرد، گفت: در همین راستا ارایه خدمات بیمه‌ای و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به این مجموعه و سایر بیمه گذاران شرکت در این استان در دستور کار شعبه قرار داشته است.
    وی ادامه داد: امیدواریم ضمن توسعه تعاملات، رضایت صد در صدی مجموعه بانک صادرات را با ارائه خدمات مطلوب به این بانک، به عنوان بزرگترین سهامدار خود، جلب نماییم.
    در ادامه این سفر استانی، جلسه ای نیز با حضور نمایندگان و کارکنان استان در محل شعبه برگزار شد و رییس هیات مدیره بیمه سرمد در دیداری دوستانه، ضمن تشریح سیاستها و خط مشی های شرکت، به پرسش های نمایندگان پاسخ داد. در پایان این جلسه، کارکنان شعبه رضوی بیمه سرمد، به تشریح موانع و مشکلات پیش روی خود در زمینه خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران پرداختند و کاتب، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، ضمن تشکر از نمایندگان استان خراسان رضوی به دلیل تلاش بی‌وقفه آنها در جهت جلب رضایت مشتریان و بیان بی‌پرده مشکلاتی که در عرصه فعالیت خود با آن مواجه بوده‌اند، افزود: بدون تردید پیگیری‌های لازم از سوی هیات مدیره و مدیران ارشد این مجموعه به منظور رفع موانع موجود، صورت خواهد گرفت.
    وی در خاتمه راهکارهای مورد نظر خود را در خصوص حل چالش‌های پیش روی کارکنان شعبه، با آنها در میان گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو