عصر بازار

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

بخشودگی جرایم کارفرمایان رویکرد اساسی در حمایت از تولید ملی است

عصر اعتبار- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بخشودگی جرایم کارفرمایان یک حرکت و رویکرد اساسی در حمایت از تولید ملی از سوی سازمان تأمین اجتماعی است.

بخشودگی جرایم کارفرمایان رویکرد اساسی در حمایت از تولید ملی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حضرت آیت الله میرعمادی در دیدار با نصرالله بازوند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی جهانی مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت و پشتیبانی از برنامه ها و سیاستهای تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان کمک شایان و قابل توجهی به صاحبان صنعت و تولید و رونق کسب و کار می کند.
    نصرالله بازوند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار به جایگاه و نقش حوزه تعاون و کار در جامعه پرداخت و گفت: این حوزه به لحاظ رسالتهای خطیر و مؤثری که دارد نقش زیادی در برقراری رفاه، و عدالت اجتماعی در جامعه و بویژه شکوفایی کار و تولید و اقتصاد کشور دارد لذا می طلبد تا با برنامه ریزی، سیاستگذاری و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی و همدلی مدیران زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مؤلفه های آن فراهم کنند.
    علی جهانی مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان نیز به حجم خدمات و جامعه تحت پوشش این سازمان اشاره کرد و گفت: بیش از ٢٢۰هزار نفر بیمه شده اصلی در این استان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که با احتساب عائله تحت تکفل آنان، بیش از ٤۰ درصد جمعیت استان لرستان زیر چتر حمایتی سازمان تأمین اجتماعی هستند.
    جهانی همچنین افزود: ماهانه ٧۰میلیارد تومان به مستمری بگیران تامین اجماعی این استان اعم از بازنشسته ، بازمانده و از کار افتاده کلی مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی