عصر بازار

امضای تفاهم نامه بیمه تکمیلی بیماران دیابتی

عصر اعتبار- این تفاهم نامه به امضای دکتر مهدی ریاحی فر عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ و دکتر شکور امیدی، رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی رسید.

امضای تفاهم نامه بیمه تکمیلی بیماران دیابتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار», این تفاهم نامه به امضای دکتر مهدی ریاحی فر عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ و دکتر شکور امیدی، رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی رسید.

    بر اساس این تفاهم نامه که روز یکشنبه 10 تیر 97 در دفتر انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور مبادله شد، اعضای انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی و همچنین دیگر افراد مبتلا به دیابت می‌توانند برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی نام نویسی کنند و با پرداخت حق بیمه سالانه از خدمات این بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

    در این مراسم دکتر مهدی ریاحی فر گفت: هر نفر برای استفاده از خدمات بیمه‌ای ماهانه 35 هزار و 400 تومان می‌پردازد که سقف بیمه برای جراحی‌های تخصصی 6 میلیون تومان، بستری و جراحی‌های عمومی 3 میلیون تومان، زایمان یک میلیون تومان، پروتز 2 میلیون و 500 هزار تومان، خدمات پاراکلینیکی و تست‌های ورزشی 500 هزار تومان، دارو و خدمات سرپایی نیز 500 هزار تومان در سال است.

    وی افزود: با استفاده از نرم افزار بیماریابی که از طرف انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور به شرکت آتیه سازان حافظ هدیه شده است امکان بیمه بیماران دیابتی که در این انجمن نیز عضویت ندارند نیز وجود دارد.

    ایشان هدف از ارائه خدمات بیمه تکمیلی را، آرامش و سلامت بیشتر بیماران دیابتی و همچنین شناسایی و پایش دیگر بیماران مبتلا به دیابت در کشور عنوان و در نهایت کاهش هزینه های درمان کشور عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی